מידע ליולדת

קורס הכנה ללידה - כל המידע שחשוב לכן לדעת

מי לא מכיר את קורסי ההכנה לקראת הלידה?! אז הפעם דווקא נעביר אתכן קורס מזורז לימים של אחרי. בכמה מילים: החלפת טיטולים, בכי, צחוק, חוסר שינה. נשמע קשה? אז תדענה שבסוף דווקא מאוד תתגעגענה לתקופה הזו!

  • ב' אדר התשע"ח
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

חמשת התופעות האלו בדרך כלל מופיעות לאחר הלידה:

1. הצפת רגשות:

ההורמונים בשיאם ואתן לומדות להכיר וללמוד את ה'יצור' החדש: התינוק החמוד שזכיתן להביא לעולם. תהיינה מוכנות לנוע ברכבת הרים מטלטלת בין תחושת אופוריה לצניחה חופשית לדיכאון. מרוב בכי כבר יהיה קשה לכן לדעת אם אתן בוכות משמחה או מצער. אך אל תיבהלנה, זה טבעי ונורמלי. ותאמנה שיבוא היום שתוכלנה לצחוק צחוק בריא ומשוחרר על הימים הללו.

 

2. תאבון מוגדל

בעקבות הלידה יש שיבוש של פעולת המעיים, כך שגם האכילה המופרזת המאפיינת את הימים שלאחר מכן לא בהכרח משפיעה, אבל בוא יבוא הרגע של הביקור הלא נעים בשירותים.

לפיכך כדאי לצרוך תזונה הכוללת סיבים תזונתיים, להרבות בירקות, אכילת פירות וכמובן שתיית מים.

 

3.העדר שינה

מי לא שמעה בזמן ההיריון את המשפט המעצבן 'תנצלי את הזמן לישון כי אחר כך לא תוכלי'?! אז זה הזמן לגלות שמי שאמר לכן אותו דווקא צדק מאוד. אומנם התינוק הקט מבלה בשינה את מרבית שעות היממה אבל אין זה אומר מאומה לגבי שעות הלילה. בנוסף  ההתרגשות והאדרנלין המוגבר גם הם יגרמו לכן להתהפך על משכבכן.

אל דאגה: זו תקופה חולפת.

 

4. טיטולים, טיטולים, טיטולים

ולכל בעלות התארים האוניברסיטאיים שלא רכשו השכלה בהחלפת טיטול ואפילו אינן יודעות מאיזה צד מתחילים, נע להירגע, הלמידה תבוא בקלות ואתן תהפוכנה למחליפות טיטולים מדופלמות תודות לתינוק שלכן.

חשוב לשים לב לפירמה של הטיטולים שאתן בוחרות, לבחור חברה איכותית ולשים לב לכך שתהיה התאמה לגופו של התינוק שלכן.

 

5. תרכושנה יכולות הפעלה מופלאות

ברוכות הבאות לעולם התינוק המודרני. ביחד עם התינוק והררי הטיטולים שהוא מייצר ייכנסו לבית אביזרים ומוצרים חדשים אותם תצטרכנה ללמוד לתפעל. מכשירים כגון: בייביסנר, מד חום הנועד לבדיקת המים בזמן אמבטיה, סל קל לרכב, משאבה עבור הנקה, מכשיר חיטוי לבקבוקים, מוניטור והקשה מכל: התיקתקים שהם חלק בלתי נפרד כמעט מכל בגדי התינוק ולמרות כל המאמצים מתקשים להיסגר.

שוקלת הפלה? מכיר/ה מישהי שנמצאת על פרשת דרכים?

אמא יקרה, אנחנו כאן, במחלקת אמ"א של הידברות, כדי לעזור לך. העניקי לילדך הזדמנות נוספת, אל תתני לו לסיים את חייו. לפרטים ויצירת קשר, חינם ללא תשלום: לפניות אל מחלקת אמ"א – סיוע, ייעוץ והכוונה חינם לנשים למניעת הפסקת הריון והפלה: טל' 073-2221333, נייד 052-9551591. מייל kalina@htv.co.il  

תגיות:קורס הכנה ללידההפלההפלות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה