בדיקות הריון

שליחות משמיים: הפלה שנמנעה בנס, ותינוק מתוק במיוחד

א׳ מהצפון אם לשמונה כ'י, כבר היתה בדרך לבצע הפלה. כיום, חודש וחצי לאחר הלידה, א׳ אינה מפסיקה להודות לבורא עולם על שזיכה אותה בבן מתוק דרך שליחיו ארגון הידברות מח' אמא ועל הנס שהתחולל לה במהלך הריונה

  • ד' אייר התשע"ז
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

״אני לא מפסיקה להודות ולהלל את בורא עולם ואת השליחים שלו על שזכיתי בבן צדיק״, כך, פותחת א׳ את השיחה בינינו.

אני מבינה שבתחילה, שקלת לבצע הפלה?

כן, הייתי בחודשים הראשונים להריון, כבר הייתי מטופלת בשמונה ילדים בבית. האחיות שלי לחצו שאפיל את העובר, בגלל שבמהלך הריונותיי הקודמים עברתי שלושה ניתוחים קיסריים.

כשהן שמעו שאני שוקלת להשאיר את העובר הן ניתקו איתי קשר.

גם הרופאים לחצו וטענו ׳את מסכנת את עצמך יש לך כבר 8 בבית לא צריך עוד אחד׳!!!

נכנסתי לדיכאון עמוק, הרגשתי לא טוב ובנוסף הייתה גם בעיית שלום בית.

בעלי התנגד מאוד להריון, אך בכל זאת השאיר את ההחלטה בידי״.

ואיך המשכת בכל זאת ?

״בחודש השלישי, הלכתי לבד לוועדה להפסקת הריון, הרגשתי רע ובמקביל אבד לי הטלפון ולא ניתן היה להשיג אותי, כל מי שניסה להשיג אותי לא הצליח, אך יש כאלה שלא ויתרו ובאותו ערב דפקו בדלת ביתי שתי רבניות מערוץ הידברות – הן אמרו לי שלום באנו לסייע בע'ה׳ לא מצליחים להשיג אותך טלפונית אז נשלחנו אלייך ומהארגון רוצים לדבר איתך ומיד מסרה לי את הטלפון שלה ועל הקו הייתה נציגת מח' אמא של ארגון הידברות שהחלה את השיחה בבקשה לסייע לנו בכל שניתן בע'ה.

סיפרתי להן על מצבי, על הדיכאון ששקעתי לתוכו ועל ההחלטה לבצע הפסקת הריון.

הן עודדו, שימחו אותי והבטיחו שילוו ויסייעו, בע'ה. בכיתי והתרגשנו יחד. לפני שהן יצאן, אני זוכרת את המילים שלהן שליוו אותי במהלך כל ההיריון ומהדהדות בי עד לרגע זה – ׳את תראי שאת עוד תזכי לשמחה גדולה – יש לך בן, יש לו נשמה גבוהה ויהיה לך בן צדיק !!!״

א׳ החליטה להשאיר את ההריון, אך הניסיונות לא פסקו, במסגרת בדיקת אולטראסאונד שגרתית התגלו בעיות שעלולות לסכן את ההריון, א׳ נכנסה לשמירת הריון ושוב הרופאים ייעצו לה לבצע הפסקת הריון כשהיא בחודש השישי.

״רופאת הנשים שבדקה אותי אמרה לי ׳ההריון מסכן אותך, משחזרת א׳, השבתי לה בבכי ׳בחודשים הראשונים לא עשיתי הפלה אז עכשיו אעשה ??!!׳״

יצרתי קשר עם ארגון הידברות, שם הופניתי לשוחח עם אחד הרבנים של הארגון. כל הצוות שם היה לצידי והרגיעו אותי.

ואז ממש אחרי כמה דקות, אותה רופאת נשים, ששעה קודם לכן הזהירה אותי והמליצה לי להפיל, חזרה ואמרה :׳בואי לאולטראסאונד. לא עושים הפלה, נמשיך את ההיריון עד לשבוע ה-32 ואז נבדוק אפשרות ללידה.

א׳ אושפזה בבית החולים למשך חודש וחצי. בשבוע ה- 31 היא נכנסה לחדר הניתוח. הניתוח ושם התגלה ממצא מפתיע שהדהים את הרופאים: הרחם במצב קשה והם התקשו להאמין שהוא שרד בתנאים הללו.

 ״לאחר הניתוח הרופאים יצאו למשפחתה ובישרו כי לאם ולתינוק שלום, מבחינת הרפואה כל מה שקרה לנו מוגדר כנס רפואי !!!

הלידה התרחשה יום לפני חג חנוכה. אני מרגישה שהתחולל עבורי נס חנוכה ושבורא עולם ממש התעקש על הנשמה הזאת שתרד לעולם. לא ברור כיצד הוא שרד לאחר כל הארועים. אני מרגישה שזכיתי בבן צדיק, אני מחזיקה את התינוק הזה בידיים וזה ממלא אותי באושר גדול. אני מודה לבורא עולם ומודה לשליחיו הנפלאים מארגון הידברות.

שוקלת הפלה? מכיר/ה מישהי שנמצאת על פרשת דרכים?

אמא יקרה, אנחנו כאן, במחלקת אמ"א של הידברות, כדי לעזור לך. העניקי לילדך הזדמנות נוספת, אל תתני לו לסיים את חייו. לפניות אל מחלקת אמ"א – סיוע, ייעוץ והכוונה חינם לנשים למניעת הפסקות הריון והפלה: טל' 073-2221333, נייד 052-9551591. מייל kalina@htv.co.il

 

תגיות:הפלההפלות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה