מומים בעובר

אחרי 8 דקות של החייאה הרופאים התייאשו. ואז חזר הדופק

אוולי נולדה ללא דופק, ומאמציהם של הרופאים להחיותה נכשלו – אך אז, היא חזרה לחיים בעצמה. שנה לאחר מכן, בניגוד לכל התחזיות, אוולי מתפתחת נפלא

  • כ' ניסן התשע"ז
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

זה קרה לפני כשנה: בת'ני מילר הגיעה בבהילות לבית החולים הסמוך לביתה שבאנגליה כדי ללדת את ביתה, לאח שהמים שלה ירדו, והיו מקוניאליים – בצבע ירוק. הרופאים גילו דופק חלש מאד של העובר, והבהילו את בת'ני לבית חולים מקצועי יותר. אך עד שהגיעה לשם, כבר לא נמצא דופק עוברי, ובת'ני הוכנסה לניתוח קיסרי חירום. התינוקת שנולדה – נולדה ללא רוח חיים. הרופאים עשו מאמצים אדירים על מנת להחיות אותה, במשך 8 דקות, אך ללא הצלחה. הם התייאשו, והפסיקו את הניסיונות. דווקא אז, החלה התינוקת, אוולי, להילחם בכוחות עצמה – והיא שבה לחיים.

 

"היא לא תשרוד"

האושר של בת'ני ושל משפחתה היה עצום, אך הרופאים ניסו למתן את התרגשותה. בת'ני לא יכלה אפילו לפגוש בביתה, משום שזו נלקחה לבית חולים אחר. רק כאשר השתחררה בת'ני מבית החולים, יכלה לנסוע לראות את ביתה הפלאית. הרופאים שטפלו באוולי הזהירו את בת'ני מפני קשיי התפתחות גדולים מאד, בשל העובדה שנותרה ללא חמצן במשך דקות ארוכות. הרופאים אמרו שהיא לא תשרוד כלל, ואם תשרוד – תישאר כ"צמח", ולא תוכל לזוז, לראות או לשמוע. בת'ני ואמה שמעו את הבשורות הללו מן הרופאים, ואושרן הפך כמעט לאבל.

אבל שנה אחרי, בת'ני מגדלת בביתה נס רפואי. שלושה חודשים שהתה אוולי בבית החולים לאחר לידתה, ועברה אשפוז מפרך, אך במהלך התקופה, בדיקות MRI גילו שמצבה של אוולי השתפר פלאים, בניגוד לכל התחזיות.

כיום, אוולי כבר מתיישבת בעצמה, מוחאת כפיים ומתקדמת נפלא. אמנם, עדיין אין אפשרות לדעת האם אכן לא נגרם לה נזק כלשהו, אך בינתיים, היא ילדה מופלאה.

שוקלת הפלה? מכיר/ה מישהי שנמצאת על פרשת דרכים?

אמא יקרה, אנחנו כאן, במחלקת אמ"א של הידברות, כדי לעזור לך. העניקי לילדך הזדמנות נוספת, אל תתני לו לסיים את חייו. לפניות אל מחלקת אמ"א – סיוע, ייעוץ והכוונה חינם לנשים למניעת הפסקות הריון והפלה: טל' 073-2221333, נייד 052-9551591. מייל kalina@htv.co.il

תגיות:לידהנסהפלההפלות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה