תסמונת דאון

החיוך של ג’ק: פעוט עם תסמונת דאון סוחף את הרשת

לג'ק יש תסמונת דאון, אבל אביו טוען שיש בפעוט עוד הרבה דברים חוץ מהתסמונת. הגולשים ברשת מסכימים איתו

אא

ג'ק קלייטון הוא עוד לא בן שנתיים וכבר יש לו 12 אלף עוקבים בחשבונות הטוויטר והפייסבוק שלו. ג'ק הוא פעוט עם תסמונת דאון, אבל הוריו מוכיחים לעולם כי יש בפעוט דברים נוספים חוץ מהתסמונת. "ג'ק הוא לא רק תינוק תסמונת, הוא קודם כל ויותר מכל פשוט ג'ק. התסמונת היא רק מרכיב אחד בחיים שלו", אומר האב בראיון למטרו.
 
חשבונות הפייסבוק והטוויטר של ג'ק נקראים "הבן שלנו ג'ק", וההורים האוהבים מעלים תמונות ופוסטים מדי כמה שעות. "החיוך של ג'ק", חוזרים וכותבים הגולשים, "שווה מליון דולר".
למשפחת קלייטון שלושה ילדים. שתי אחיותיו הגדולות מאוהבות בו. ג'ק נולד כשאימו הייתה בת 42 ואביו בן 45. "ידענו שיש סבירות גבוהה לתסמונת דאון בגלל הגיל שלי וקיבלנו את זה", אמרה האם. "כשהרופאים הציעו הפלה סירבנו שנינו מיד. לא היינו מוכנים אפילו לשקול את האפשרות".
 
מאז נולד, מביא ג'ק הרבה אושר למשפחה, וההורים לא מתחרטים אפילו לרגע על ההחלטה. עם זאת, ג'ק מתמודד עם מצבים בריאותיים מורכבים ואף צפוי לעבור ניתוח לב פתוח במשך השנה. "המצב של ג'ק מזמן אתגרים לא קלים לחיי המשפחה", אומר אביו, "תמיד אמרנו לעצמנו שהמצב שלו לא ישנה את המשפחה שלנו ואנחנו עדיין מאמינים בזה".
 
"רצינו לבחור בגישה חיובית בכל מה שנוגע לחיי משפחה שחיה עם תסמונת דאון. מה שחשוב הוא ג'ק עצמו, לא המגבלה שלו. אנחנו מקווים שהגולשים יראו שג'ק הוא ילד קטן ונורמלי שלפעמים צריך להתמודד עם מצבים קשים".
 
12 אלף העוקבים אחר חשבונות הטוויטר והפייסבוק של ג'ק מסכימים עם הגישה החיובית של המשפחה. "מאיזושהיא סיבה שאני לא מבין", אומר לורנס בהתרגשות, "החיוך של ג'ק מצליח לגשר בין מכל העולם".
 
לפניות אל מחלקת אמ"א – סיוע, ייעוץ והכוונה לנשים למניעת הפסקות הריון והפלה: טל' 073-2221333, נייד 052-9551591. מייל kalina@htv.co.il
תגיות:הפלותהפלההפסקת הריוןתסמונת דאון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה