מידע על הפלות

אולי החודש נתבשר בהריון? סיפורה המרגש של אושרת

"אני מבטיחה שכאשר אזכה, אעשה הכול כדי לפרסם את הנס ברבים, סיימתי את תפילתי האישית וניגבתי את דמעותיי: סיפורה המרגש של אושרת

  • כ"ב תשרי התשע"ט
אא

שמי אושרת ואני מאשקלון, רציתי לספר לכם שהפכתי לאישה מאושרת ! בעלי ואני נשואים כשלוש שנים, במשך תקופה זו ניסינו סגולות וברכות של רבנים כדי להיפקד בזרע של קיימא, מדי חודש ציפינו וייחלנו אולי החודש נתבשר בבשורות טובות ?! אך שוב ושוב התאכזבנו !

בשנים האחרונות זכה בעלי להתקרב לצדיק מיבניאל ובעקבות כך נסעתי להתפלל על קברו של רבי נחמן מברסלב באומן וביקשתי להיוושע בילדים ! תוך כדי שאני בוכה על הציון הקדוש פנתה אליי אחת הנשים וסיפרה לי על סגולה מיוחדת הקיימת ביבנאל לזרע של קיימא: "יש שם מקווה שמוהרא"שהבטיח שמי שתטבול בו תיפקד בילדים, רק שתהיה לה אמונת חכמים חזקה". 

חזרתי לארץ ונכנסתי לשגרה היומיומית, שכחתי מדבריה של אותה אישה באומן ! עברו עוד מספר חודשים של ציפיות ואכזבות ולצערנו לא נפקדנו ! בינתיים מוהרא"ש הקדוש הסתלק לשמי מרומים וצערנו האישי התעצם ! מעתה לא יהיה מי שיעודד אותנו ויפיח בנו תקווה להתמודד עם הקשיים והאכזבות הקשות !

באחד הימים בעלי הציע לי שנלך למקווה מלכה ביבניאל, "הרי הצדיק הבטיח ישועה" אמר לי באמונה תמימה, נזכרתי בדבריה של האישה מאומן והבנתי שיש כאן מסר משמים. התארגנו ליום המיוחל ועשינו את דרכנו מאשקלון ליבניאל, למקווה של הצדיק. בהיותי במקווה חשתי התעלות רוחנית של ממש, הפאר וההדר, האביזרים המעוצבים בידי אומן לצד האדיבות ומאור הפנים של הבלניות במקום, הופכים את הטבילה לחוויה עילאית קדושה שקשה לתאר !

התרגשותי הייתה רבה, הנה אני ניצבת במקום שנבנה במסירות נפש, מקום שהוא המפלט שלי לזכות בילדים משלי.

לאחר הטבילה אמרה לי הבלנית: ״את יכולה להישאר כאן לבדך ולהתבודד לפני ה' יתברך, תבקשי את אשר על לבך" ... התחלתי לבכות ולדבר עם ה', לשפוך את לבי מהמקום הכי פשוט הכי טהור והכי תמים בלב, וכך אמרתי: בבקשה ה', עשיתי השתדלות גדולה... באתי מאשקלון עד יבניאל... רק כדי שאזכה לטבול במקווה הזה, במקווה מלכה, של הצדיק מיבנאל, הגעתי לכאן כדי שתפקוד אותי בזרע של קיימא, כמו שהצדיק הבטיח, ואני מאמינה להבטחה שלו... אנא ה' זכני בילד משלי. אני מבטיחה שכאשר אזכה, אעשה הכול כדי לפרסם את הנס ברבים, סיימתי את תפילתי האישית וניגבתי את דמעותיי."

חודשיים בלבד חלפו וברוך ה', בשעה טובה ומוצלחת נפקדתי בהריון. ילדתי בן בריא ושלם ב'ה - ושמו בישראל נחמן מאיר ! כעת אני משתדלת לעמוד בהבטחתי ולפרסם את הסיפור על מנת שנשים נוספות יבואו לטבול במקווה מלכה ויזכו לישועות ! בינתיים הספקתי לשכנע כמה חברות, הן הלכו לטבול וכבר זכו להיפקד. אפרסם את הישועה שלהן בקרוב - אחרי שהלידה תעבור בשלום בעזרת ה'.

שלכם באהבה אושרת המאושרת

לפניות אל מחלקת אמ"א – סיוע, ייעוץ והכוונה לנשים למניעת הפסקות היריון: טל' 073-2221333, נייד 052-9551591. מייל kalina@htv.co.il

תגיות:הפלותהפלה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה