תסמונת דאון

"אתה ילד מיוחד שלי, ילד מגן העדן: גרייס סוויסה משתפת במכתב מרגש

"אתה ילד מיוחד שלי, ילד מגן העדן. נכנסת לחיי לפני בדיוק 365 ימים, קטן ועדין, חלש אך עוצמתי, ואני רק רציתי לחבק אותך", גרייס סוויסה משתפת במכתב מרגש שכתבה לבנה, שליו, בן השנה

אא

תחילה המכתב הזה היה כה פרטי, משהו שנכתב מעמקיי נשמתי. אך פתאום צף לו צורך לשתף את כולם בגאווה, בהערצה ובאהבה שלי אליו.

אתה ילד מיוחד שלי, ילד מגן העדן. נכנסת לחיי לפני בדיוק 365 ימים, קטן ועדין, חלש אך עוצמתי, ואני רק רציתי לחבק אותך. זמן קצר לאחר שנולדת נודע לי שחיי השתנו לנצח. כל החלומות, הציפיות והתוכניות התנפצו בין רגע, כשהאחות בישרה לי - הייתי רוצה לחזור לרגע הזה, למרות הכאב הגדול שהרגשתי. הייתי רוצה להעריך יותר את הרגעים הראשונים של חייך ולחגוג את נשימותיך כפי שתמיד תיארתי. הייתי רוצה לחזור לרגע הזה ולראות סרטון של חיי 365 ימים קדימה. לראות כמה אני צוחקת, כמה אני מאושרת וכמה אני אסירת תודה למתנה הנפלאה שקיבלתי.

לו רק יכולנו להזמין ניסים פרטיים, הנס אותו הייתי מבקשת היה לעבור הכל מהתחלה. לא הייתי מזילה אף דמעה, לא מרגישה בלב שום צביטה, פשוט מתעטפת באהבה טהורה.

חודשים ספורים עברו עד לאותה התאוששות, עד לאותה התרוממות. הכל קרה מהר מאוד, פניך קרנו באור גדול, ופתאום קיבלתי ממך את חיוכך הראשון. ופה השתנו להם חיי בשנית! מאותו היום ימיי מלאים בחיוכים וצחוק מתגלגל וסיפוק שממלא את נשמתי. לעולם לא אצליח להסביר במילים מה אתה עבורי וכמה ליבי מלא באהבה אליך. לפעמים עדיין נדמה לי כאילו הכל חלום. שאולי לפתע אתעורר ואגלה שחלמתי אותך.

מוזר שלמרות הכל, במבט לאחור, אתה בהחלט אותו הילד עליו חלמתי. חלמתי על ילד חייכן ומלא אהבה, חלמתי אותך קסום, אדיב בעל חוכמה ובינה. וקיבלתי אותך, ילד מיוחד שלי, כמתנה נפלאה, עטוף בשלל צבעים שבא ללמד אותי מה זאת אהבה. אתה נוגע בעדינות נפש בכל אדם, כובש גם את האדון הכי עקשן, בעינייך מסתתר לו עולם שלם שאני מתרגשת לגלות, ומחכה ומצפה לשנים הבאות.

יש לנו דרך ארוכה, ובוודאי שגם לא פשוטה, אך יקירי, אמא איתך בכל עניין, ואני מבטיחה לך שעוד נצדיע מהפסגה! לא יכולתי לבקש דבר יותר טהור וקסום ממך. לא הייתי משנה בך אפילו שערה מראשך.

אוהבת אותך ככה, בדיוק כפי שאתה. חיים קטנים של אמא, אאחל לך הרבה בריאות טובה. שבורא עולם תמיד ישמור ויגן אותך. שחייך יהיו שלווים בדיוק כמו השם שלך. שתמיד תיהיה מאושר בחלקך, שתבדיל בין טוב לרע. שתמיד יקיפו אותך אנשים הגונים הראויים לאהבתך ואת ידך תמיד תושיט למי שזקוק לה במהרה.

זאת זכות להיות אמא ואין לקחת זאת כמובן מאליו. אני מודה לבורא עולם שנתן לי מתנה כה נפלאה וסמך עלי עם נשמתך הטהורה. הלוואי ואצליח ללמד אותך שהחיים יהיו מה שתעשה מהם ולא שום דבר אחר. תמיד תאמר את שעל ליבך. שלעולם פחד לא ישתק אותך תעיז לעשות - כי אתה מסוגל להכל, ולעולם אל תפחד ליפול. חיים קטנים שלי, הגעת לגיל שנה. יום הולדת שמח יקירי. אוהבת אותך יותר מכל, אמא

לפניות אל מחלקת אמ"א – סיוע, ייעוץ והכוונה לנשים למניעת הפסקות היריון: טל' 073-2221333, נייד 052-9551591. מייל  kalina@htv.co.il

 

תגיות:הפלותהפלההפסקת הריוןתסמונת דאון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה