מעניין

ותודה לתאונה שהביאה אותנו עד הלום

תאונת דרכים לפני עשרים שנה הייתה התשתית לקריירה מצליחה הן עבור הנפגעת בתאונה והן עבור הנהג הפוגע

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

לפני יותר מעשרים שנה, נער בשם ג'ף וילסון נהג במכונית שלו לבית הספר התיכון – ופגע בתלמידת תיכון אחרת בשם טאמי ביירד. ביירד לא נפגעה קשה, אבל ווילסון התהלך ימים ארוכים בדיכאון כבד. "בהתחלה ראיתי אותה שוכבת בלי הכרה והייתי בטוח שהיא מתה", סיפר מאוחר יותר. "גם אחרי זה, ששמעתי שהיא בסדר, עדיין הרגשתי נורא עם עצמי". וילסון התגבר על החוויה בזכות משפחתה של ביירד שהבטיחה לו שהם סולחים לו, אבל המקרה נחרט בזיכרונו לנצח.

אילוסטרציה אילוסטרציה

עשרים שנה מאוחר יותר, ג'ף וילסון גילה שלא רק שטאמי ביירד לא כועסת עליו – היא מייחסת לו את הצלחתה בקריירה. ביום בהיר אחד היא שלחה לו מייל. "אתה אולי האדם הראשון שפגע בי בתאונה, אבל ממש לא האחרון", היא כתבה. "הפכתי למבצעת פעלולים במקצועי, והמומחיות שבה אני ידועה בתעשייה היא תאונות דרכים!  אנשים שואלים אותי איך הפכתי טובה כל כך בפעלולים שבהם אני כביכול נפגעת בתאונה, ואני אומרת: ובכן, כשהייתי בכיתה ט' בחור אחד פגע בי ברכב שלו..."

ג'ף וטאמי נפגשו בתוכנית רדיו אמריקאית בעקבות המייל, והוא הודה שגם חייו השתנו לטובה בזכות התאונה: הוא הפך להיות סייע כירורגי המסייע לרופאים המבצעים ניתוחים אורתופדיים – שרבים מהמנותחים בהם נפגעי תאונות דרכים. "זה נותן לי הרגשה טובה לדעת שאני עוזר להם להחלים", הוא מסביר את העבודה שלו, שאליה, כנראה, לא היה מגיע לולא אותה תאונה.

תגיות:תאונות דרכים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה