כתבות מגזין

החרדי שחזה את תוצאות הבחירות באמצעות הצופן התנ"כי

הרב מאיר הכהן טורנהיים לא התרגש מהסקרים ומהתחזיות על המהפך והניצחון למחנה השמאל. דילוגי התורה הראו לו את התוצאה, כפי שקרה גם ב-16 השנים האחרונות. ראיון

אא

בכל מערכת בחירות זה קורה. כולם עוקבים אחרי סקרים, מנבאים ניצחונות כאלה ואחרים, מבטיחים מהפכים גדולים, אבל יש מישהו שכבר 16 שנה אינו נוהה אחר סקרים וכותרות למיניהן. הוא פשוט יודע מה תהיה התוצאה. נבואה? רוח הקודש? ממש לא. הרב מאיר הכהן טורנהיים, חסיד חב"ד מלוד, פשוט מחפש ומצא צפנים סודיים בתורה.

"במשך שש מערכות בחירות גיליתי שאני רואה את תוצאות הבחירות. אף פעם לא הוצאתי את זה החוצה, רק סיפרתי זאת בקרב בני משפחה וחברים", מספר הרב טורנהיים בראיון לאתר הידברות. "אני אוהב מאוד לחפש. שיהיה ברור שלא מדובר בדבר פשוט וקל. צריכים לשחות עמוק בים התורה וזקוקים להרבה סבלנות ורצון לדבר. הייתי יושב שעות ומחפש, ובכל פעם אמרתי לכולם, תראו, כתוב פה שהוא והוא מנצח".

הרב מאיר הכהן טורנהיים. שש מערכות בחירותהרב מאיר הכהן טורנהיים. שש מערכות בחירות

על בחירות של חברי כנסת הוא לא מצא עדיין סימנים, אבל זיהוי מוקדם של ראשי ממשלה נמצא כבר באמתחתו. "רק שלא שמרתי את הדפים שעליהם עשיתי את החישובים", הוא אומר. "וחבל. צריך לשחזר. זה מאוד מעניין ומחזק באמונה. אני רוצה שכמה שיותר אנשים יכירו את מה שאני עושה".

לדבריו, תחנת הרדיו 'קול חי', העביר בשידור חי את התוצאות שכתב – לפני הבחירות, ואת הדפים עם ההסברים דאגו להעביר לידי ראש הממשלה "אבל אף אחד לא חזר אלי – כי לא חלמו שזה נכון", הוא מסביר.

איך זה עובד? כל פרשה מחולקת לשבעה חלקים הנקראים: ראשון, שני, שלישי וכד'. פותחים את פרשת השבוע שיש לקרוא בשבת שאחרי הבחירות, ומחפשים את התוצאה באותו יום. לדוגמה, אם הבחירות יתקיימו ביום רביעי, מחפשים את הפתרון בעליית רביעי. "הפתרון מעורבב בתוך הקטע הרלוונטי וצריך לחפש אחריו ולמצוא אותו. מה שמיוחד בשיטה הזו, הוא שהתוצאה תופיע בפסוק אחד בלבד ולא בכמה פסוקים יחד".

"בנימין נתניהו הוא יהיה ראש הממשלה", זה מה שמצא הרב בפרשת ויקרא, ערב הבחירות האחרונות. באותו פרק, בפסוק י"ג, הוא מצא בדילוגים משפט נוסף: "בנימין נתניהו בראש".

הרב טורנהיים מעיד על עצמו כאדם פשוט, שמוסר שיעורי תורה, לומד, ומעביר ל-350 אנשי עסקים דבר תורה שבועי. "אני באמת מקווה שזה יגיע לכמה שיותר אנשים, שיתחזקו באמונה", הוא מסכם

הצופן התנ"כי בהידברות שופס.

תגיות:הצופןדילוג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה