חדשות בארץ

תוספת לחץ לערב פסח: מחר שביתה ב"אגד תעבורה"

הנהלת החברה כועסת על ועד העובדים שמשבית את העבודה – על אף שקבעו להידבר. ערים רבות יפגעו מהשביתה שתתרחש דווקא בערב חג – ותקשה מאוד על ציבור הנוסעים

אא

בחודש ינואר השנה, הכריז ועד עובדי חברת "אגד תעבורה", על סכסוך עבודה לאחר שהנהלת החברה סירבה להמשיך לנהל משא ומתן על הסכם קיבוצי לעובדים. בתחילת החודש האחרון שיבשה החברה את מערך התחבורה, לאחר שבכוונת הנהגים היה לאפשר נסיעות ללא תשלום כאות מחאה. כעת מודיע ועד העובדים כי מחר, חמישי, תוכרז שביתה נוספת של החברה, בין השעות 5:00-10:00 בבוקר. 

הערים בהן ייפגע שירות התחבורה הציבורית: אשדוד, נתניה, מבשרת, גבעת זאב, מעלה אדומים, נתיבות, אופקים, אשקלון, שדרות, אלעד, קריית גת, קריית מלאכי ובכן בקווים הבינעירוניים של החברה.

ארכיון (צילום: פלאש 90)ארכיון (צילום: פלאש 90)

בהנהלת "אגד תעבורה" רואים בחומרה את החלטת הוועד, מאחר ורק בתחילת השבוע קבעו הצדדים להיפגש להמשך דיונים על הסכם קיבוצי חדש.

"אנו מתנצלים בפני ציבור לקוחותינו על שוועד העובדים לא למד את הלקח מהאירוע הקודם, בו הוא השבית את השירות ללא התראה וללא כל סיבה, ופגע בשגרת היום של עשרות אלפי נוסעים ברחבי הארץ", נכתב בהודעת החברה. "אנו מכבדים את זכות העובדים להתאגד - אבל סבורים כי על הוועד להפגין כבוד רב יותר כלפי הנוסעים ולמתן את הנכונות שלו לפגוע בהם שוב".

"דומה, כי ועד העובדים התאהב בנשק ההשבתה ושוב בוחר לעשות בו שימוש לא אחראי ונמהר מדי. לצערנו, גם הפעם זו תהיה שביתה מיותרת, שלא תשיג דבר למעט נוסעים כועסים, ולכן אנו קוראים לוועד לגלות אחריות ולדבוק במסלול ההידברות". 

תגיות:שביתהאגד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה