סוגרים שבוע, פותחים זיווג

מלון מפנק, מיטב המרצים, שדכנית צמודה ומגוון אטרקציות רוחניות - השילוב המנצח החדש שרקם ארגון הידברות במסגרת סופי שבוע לרווקים ורווקות. המטרה: הקניית כלים מעשיים לבניית בית, וגם... הצעות שידוכים

אא
מיזם חדש החל לצבור תאוצה בארגון הידברות: סופי שבוע אטרקטיביים לרווקים ורווקות. הרב יחיאל בן צור, מנהל נופשים וסופי שבוע בארגון, מסביר כיצד החל הרעיון לרקום עור וגידים: "הכל התחיל כתוצאה מביקוש רב מצד רווקים ורווקות שומרי מצוות, לקדם אותם רוחנית ולהעניק להם כלים לבניית בית על ערכי היהדות". סופי השבוע מתקיימים לבחורים ולבחורות בנפרד, בהפרש של שבוע האחד מהשני, והם מיועדים לכל שומרי המצוות - החל משומרי מסורת ועד לדתיים על כל גווני הקשת. המטרה: להקנות להם כלים רוחניים לבניית בית, וכן לגשר בין הבחורים שהגיעו לסוף-שבוע, לבין הבחורות שהשתתפו בו שבוע לאחר מכן. לכל סוף-שבוע שכזה מגיעה שדכנית מטעם הידברות, ויוצרת קשר חם ואישי עם משתתפי סוף-השבוע. "לסוף השבוע האחרון, לדוגמא, הגיעה הגברת אסטלה גוזלן, המשמשת כשדכנית ותיקה באחת המדרשות הידועות בארץ", מספר בן צור. "היא ישבה עם הבחורים והבחורות לשיחות אישיות במהלך השבת, ולמדה להכירם".
סופי השבוע החגיגיים שפתחו את הפרויקט המבורך התקיימו במלון המפואר "רמדה רנסנס" ירושלים. בסמינר לרווקים השתתפו הרב זמיר כהן - ראש ארגון הידברות, הרב יוסף בן פורת והרב יצחק בצרי, אשר דיברו על זוגיות, אמונה, אהבה ועוד. על התוכנית האומנותית הופקד שמעון פרץ, סטנדאפיסט בעל תשובה, אשר גולל בפני הרווקים את סיפורו האישי, בחן והומור הראויים רק לו, והעביר את המסר המיוחד והעדין של מהות הקשר הזוגי האמיתי.
בין ההרצאות המרתקות נהנה הציבור מארוחות עשירות כיד המלך, משירים והרקדה, שאלות ותשובות אל תוך הלילה ועוד.
בסמינר לרווקות השתתפו הרב זמיר כהן והרב יצחק פנגר, אשר דיברו על זוגיות וענו על שאלות חשובות שהועלו בפניהם. במוצ"ש הגיע הרב יצחק בצרי, אשר ערך לבנות תיקון מיוחד בנושא שידוכים והמליץ על סגולות חשובות למציאת הזיווג.
ש, שהשתתפה בסוף-שבוע, מספרת: "נהניתי מאוד. החכמתי, צחקתי עד דמעות, ואפילו בכיתי - היה מדהים! אני זוכרת סיפורים מיוחדים שמאד נהניתי מהמסר שלהם, והעברתי אותם הלאה לחברות ולבני המשפחה. כשחזרתי הביתה הרגשתי מעין ניקיון פנימי ורצון לעשות שינוי. גם אם לא אמצא זיווג דרככם, קיבלתי כלים חכמים ואמיתיים לבניית קשר זוגי נכון. בנוסף, קיבלתי חיזוק רוחני אדיר, והחלטתי למחוק מהטלוויזיה את כל הסרטים והסדרות שאהבתי לראות, המציגות אלימות ופריצות, והתחלתי להקליט הרצאות מערוץ הידברות. חשוב לי לומר את זה כיוון שהרב פנגר אמר שהוא לפעמים מתייאש כיוון שהוא לא רואה שדבריו עושים שינוי באלו שמגיעים לסדנאות, אז אני רוצה לחזק אותו ולומר שדבריו ודברי הרב זמיר עשו בי שינוי מרחיק לכת...".
"אני עדיין בהתרוממות רוח, ומלאת הערכה לרבנים שעזבו את הבית והגיעו יחד עם משפחותיהם לבית המלון על מנת להעשיר אותנו בחוכמת התורה", מספרת א שהגיעה גם היא לסוף-שבוע. "זה לא דבר מובן מאליו ועל כך התודה. בנוסף, תודה למתנדבות המקסימות שטרחו ועמלו כל השבת. אני מניחה שהייתה עוד פעילות ענפה מאחורי הקלעים. תודה לרב זמיר כהן על פניני החוכמה ולרב פנגר המרתק. מי ייתן ונזכה כולנו להגיע לדרגתכם".
"רציתי להודות בשמי ובשם א על שבת הרווקים", מספר בחור רווק שהשתתף בסוף-שבוע. "הארגון היה למופת, ההרצאות היו מחכימות ומעשירות, וכל הדברים שמסביב היו ללא דופי. השבת חיזקה אותי מאד, מה שהיה חשוב עבורי לפני ראש השנה. שמחתי לשמוע הרצאות בנושא זוגיות, וקיבלנו כולנו מענה ממצה לשאלות רבות, כגון: כיצד לבחור אישה? איך לדעת מי הזיווג המתאים דווקא לי? איך לנהוג עם האישה לפני הנישואין? במי לבחור מבין כמה בחורות ראויות? וכן הלאה".
"המטרה שלנו בסופי שבוע אלה היא כפולה", אומר בן צור. "האחת, לענות על הצורך של ציבור הרווקים והרווקות בהתחזקות רוחנית, והשנייה, לתת כלים לבנייה אישית ולחיפוש נכון אחר בן הזוג המתאים. ישנם רווקים ורווקות רבים אשר נמצאים בספקות ובהתלבטויות, ו"נתקעים" לפני פגישה או לאחריה. במפגש השו"ת (שאלות תשובות) שאנו עושים עם הרבנים בערב שבת, ניתנת אפשרות להוציא לבטים אלו החוצה".
בהמשך עתיד הפרויקט להסתעף גם לכיוונים נוספים ולתת מענה רחב יותר לצעירים וצעירות בעומדם לפני שבירת הכוס בחופה. "בקרוב נרצה לארגן גם ימי כיף וימי נופש לאותם רווקים ורווקות שהשתתפו בסופש"ים. לארגן להם טיולים, כגון נסיעות לקברות צדיקים ועוד", מסכם בן צור.
ובשורה גם לציבור שאינו שומר מצוות ומעוניין להגיע, לשמוע ולהתרשם: בימים אלו נרקם שיתוף פעולה בין ארגון "תפנית", בראשות הרב אברהם מזרחי, לבין ארגון הידברות, על מנת לאפשר סופי שבוע כגון אלה גם לציבור הרווקות שאינן שומרות מצוות. בקרוב ממש עתידה לצאת תוכניה עם שבת אטרקטיבית גם עבור ציבור זה.
סוף השבוע הבא יתקיים במלון "מצודה" שבטבריה ("אריסטון" לשעבר), בתאריכים 25.11.2011 (לגברים) וב- 2.12.2011 (לנשים). ניתן להירשם בטלפון 073-2221-270. סופי השבוע מיועדים גם לגרושים\ות או אלמנים\ות בכל הגילאים.

 

תגיות:סופי שבוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה