חדשות בארץ

הרצוג מנסה לקבל תמיכה מהערבים – האם מדובר בטעות?

לדברי פרשן ערוץ 2, במידה ותקום ממשלת שמאל, ארגוני הטרור ינסו לבדוק את ישראל כמה שיותר מוקדם

אא

העיתון "אל־ג'רידה" המתפרסם בכווית, מדווח על מגעים צפופים בין בכירים ברשימה הערבית המשותפת, לבין מקורביהם של ראשי מפלגת המחנה הציוני בראשות יצחק הרצוג וציפי לבני. הסוגיה שעומדת על הפרק, הסכמה מצד הרשימה המשותפת להמליץ לנשיא על הרצוג שירכיב את הממשלה. את הדיווח העביר עיתון "ישראל היום".

"הסכמת הרשימה הערבית לתמוך בהרצוג נעשית בשל הביקורת הציבורית שספגה הרשימה בעקבות סירובה לחתום על הסכם עודפים עם מר"צ, ועל אף ההתנגדות הנמרצת מצד נציגי מפלגת בל"ד ברשימה לכל קשר עם מפלגות ציוניות", כך מצוטט בעיתון גורם המקורב למגעים.

יצחק הרצוג (צילום: פלאש 90)יצחק הרצוג (צילום: פלאש 90)

בתוך כך מצהיר הרצוג כי במידה ואכן ייבחר, ייסע לרמאללה. אהוד יערי, פרשן חדשות 2 לענייני ערבים, אומר כי אין סיכוי להגיע להסדר קבע בין ישראל לרשות הפלסטינית והעומד בראשה אבו מאזן. בתוכנית "אולפן שישי" אמר יערי: ''האיראנים מנהלים מתקפה של כוחות חיזבאללה, שיעים ואחרים, פחות מעשרה קילומטרים מהגבול שלנו בגולן ואנחנו מסוגלים למצוא אותה בעוד שבועיים שלושה קרוב לגדרות שלנו".  

במקרה של הקמת ממשלת שמאל, הוסיף יערי, קיים חשש לעימות מצד ארגוני הטרור בהובלה של איראן, כבר בזמן הקרוב. ''אם תקום ממשלה בראשות הרצוג, לטעמי לא אתפלא אם יהיה ניסיון מהצד האיראני, חיזבאללה וחמאס, לבחון אותה בשלב מוקדם", אמר יערי.

תגיות:יצחק הרצוגערבים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה