חדשות בארץ

מחנה הרצוג לבני חושף פרצופו: "כולנו חתומים על ברית הזוגיות"

במשך שנים הביע בוז'י הרצוג את דעותיו בנושא נישואים מחוץ לרבנות, וכעת הוא גם מעודד זרמים שאינם עונים על הקריטריונים של היהדות. "תתמודדו ותתחרו על ליבו ועל נפשו של הצרכן הישראלי" - אמר בכנס של התנועה הקונסרבטיבית. מועמד לראשות מדינה יהודית?

אא

די לשמוע או לקרוא את הדברים הבאים שאומר מתמודד המחנה הציוני, בוז'י הרצוג, ולתהות, האם ידענו מי המתמודד? האם הוא האדם הנכון להנהיג מדינה יהודית? כשיחסו ליהדות מתגלה, ובאופן הבוטה והמאוס ביותר, התמונה נראית לגמרי שונה, ומעוררת חלחלה. בוידאו שהתפרסם באתר בחדרי חרדים, חושף הרצוג את דעותיו ומעשיו בכל הנוגע לתנועות מחוץ לזרם היהדות. בכנס מול תומכי התנועה הוא בוחר לברך אותם כבוגר קמפ של התנועה המסורתית בישראל, ומבהיר כי יש תחלופה לזרם האורתודוקסים.

"אני כבר כמה שנים אומר לתנועה הקונסרבטיבית והמסורתית, יש לכם מה להציע לציבור בארץ, הוא מחפש תוכן, הממסד הדתי-חרדי מפחיד אותו. ואני שמח לראות את התנועה שלכם צומחת בכל מיני פינות ברחבי הארץ", אמר הרצוג.

יצחק הרצוג (צילום: פלאש 90)יצחק הרצוג (צילום: פלאש 90)

הוא דיבר על הציבור החרדי ומאבקיו על השבת, על חוק הגיור, ועוד מחלוקות פנים וחוץ שמטרידות אותו, ואמר: "אתם נמצאים איפשהו בראדר. אבל לדעתי כמו הרבה דברים אחרים שעומדים שהיו על הפרק, הם (החרדים - ש.ח) החליטו פחות להתעמת עם הנושא הזה, ולדעתי זה חלק מההשלמה בכך שיש 70 פנים לחברה הישראלית. והפנים הללו יפות כל אחת בזכות עצמה".

הרצוג הודה בפעילות למען הקהילה בה נלחמים היראים לדבר ה': "ואכן אני שמח להיות שותף מרכזי לכך, שבכמה וכמה מוקדי הכרעה, הייתי שם כדי לאפשר לכם להתפלל ליד הכותל וכדי לאפשר לכם להתפלל בערים שונות בארץ והבטחתי וקיימתי".

בסוף הרצוג מעודד את חברי הקהילה: "תתמודדו ותתחרו על ליבו ועל נפשו של הצרכן הישראלי, תגלו עד כמה הוא פתוח ומחכה לכם ורוצה אתכם. אני מקווה שתמשיכו גם בעשייה החברתית המבורכת שלכם ששמחתי מאוד להיות שותף לה השנה בכמה וכמה דברים".

בלשכתו של הרצוג לא הגיבו על הדברים.

תגיות:יצחק הרצוגבחירות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה