חדשות בארץ

קרבן הדקירה בירושלים: "נרתיק התפילין הציל אותי"

אברהם גולדשמיט נדקר אתמול בכיכר ספרא בירושלים. כשהמחבל ניסה לדקור אותו שנית, הדף אותו בעזרת נרתיק התפילין, עד שראש העיר, ניר ברקת, ומאבטחו – השתלטו על המחבל

אא

זה קרה אמש (ראשון) בשעות אחר הצהריים. מחבל מרמאללה, ניגש אל עבר אברהם גולדשטיין, בכיכר ספרא בירושלים, ודקר אותו בבטנו. מצלמות האבטחה במקום מלמדות כי המחבל ניסה לנעוץ את הסכין פעם נוספת, אך הצעיר היהודי הדף אותו עם התפילין שהיו בידו.

בשלב זה מראות המצלמות כיצד ראש העיר, ניר ברקת, בחולצה לבנה, מתקרב יחד עם מאבטחו למחבל שהסכין עדיין בידו. ברקת אחז בצווארו של הפלסטיני והפיל אותו לקרקע. המאבטח שלו השתלט על הדוקר ושמר עליו עד להגעת כוחות המשטרה. מבדיקה ראשונית, הדוקר הוא צעיר בן 18 מהעיירה ביר זית ברמאללה.

המחבל שביצע את הפיגוע (צילום: פלאש 90)המחבל שביצע את הפיגוע (צילום: פלאש 90)

גולדשמיט, נשוי ואב לארבעה, תושב ביתר, היה בדרכו לשיעור תורה כשנדקר על ידי המחבל. "כשהבנתי מה קורה צעקתי 'דקירה' כדי שכולם יברחו", שחזר גולדשמיט את פרטי המקרה מחדר האשפוז בבית החולים שערי צדק בעיר.

הוא הצליח להדוף אותו בעזרת נרתיק התפילין שבידו, ועד להשתלטות ברקת ומאבטחו על המחבל.

בבית החולים שערי צדק מסרו הבוקר (שני) כי מצבו של גולדשמיט משתפר והולך ב"ה, ולא נפגעו איברים פנימיים באירוע. הוא צפוי ככל הנראה להשתחרר עוד היום מבית החולים.

תגיות:דקירהירושלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה