חדשות בעולם

בכיר איראני: כך תושמד תל-אביב בתוך 10 דקות

מאז התקיפה בגולן הסורי, איראן מרבה לשגר מסרים מאיימים על ישראל. בשבת האחרונה הבהיר בכיר במשמרות המהפכה כי במילה אחת של חמינאי, תושמד תל אביב בתוך דקות

אא

האיומים מצד איראן על ישראל הולכים וגוברים בחודש האחרון, מאז התקיפה בגולן הסורי, בה נהרג בין היתר, קצין איראני. שר ההגנה של איראן, חוסיין דהקאן, אמר לאחר התקיפה כי ישראל "לא תחמוק מתגובה" על חיסולם של אללה-דאדי ושל מורנייה.

סוכנות הידיעות האיראנית תסנים, דיווחה במהלך השבת על מסר מאיים שהעביר בכיר במשמרות המהפכה של איראן, מוג'תבי דו אל-נור, לישראל. בדבריו הבהיר כי "אם ישראל תעשה טעות ותתקוף באיראן - תל אביב תושמד בתוך עשר דקות".

תושמד תל אביב בתוך דקות (צילום: פלאש 90)תושמד תל אביב בתוך דקות (צילום: פלאש 90)

מדובר בהתייחסות של אל-נור, המשמש כנציגו של המנהיג עלי חמינאי, לאיומיו של שר החוץ אביגדור ליברמן, על כך שישראל צריכה לתקוף את מתקני הגרעין באיראן. "אילו הציונים היו בטוחים שינצחו במלחמה נגדנו - הם כבר היו יוזמים אותה, אך אין להם את הכוח לעשות זאת - אז הם רק מאיימים".

בשיחה זו הוסיף אל נור כי מרגע שחמינאי ייתן הוראה, ישוגר תוך 6-7 דקות טיל מאיראן לישראל שיפגע בלב תל אביב. "עוד לפני שהטילים של הציונים יגיעו אלינו".

הוא כינה את הציונים "פחדנים" שלא מסוגלים להתמודד עם חמאס. לדבריו, מטרתם של איומי ליברמן הם לעודד את האזרחים שרואים את הירידה ההמונית מהארץ ומאיימת על קיומה.

תגיות:עלי חמינאיאירן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה