חדשות בארץ

משפחת נתניהו מציגה משבר דיור אישי: הבית מתקלף

קצת לפני פרסום דו"ח מבקר המדינה על הוצאות מעון ראש הממשלה, הוזמן מעצב ידוע לסיור בבית ראש הממשלה בירושלים. "הדלתות חורקות, החלונות נוקשים ויש אבק", אומרת שרה נתניהו. וכיצד מגיב הציבור?

אא

משפחת נתניהו נמצאת בעין הסערה בדרך קבע, אולם בתקופת הבחירות האחרונה, נראה כי המעצורים השתחררו לחלוטין. פרשיות "מסעירות" נוצרות חדשות לבקרים, במטרה להכפיש את הזוג נתניהו. מחר (שלישי) עתיד להתפרסם דו"ח מבקר המדינה על מעון ראש הממשלה בירושלים.
לקראת יציאת הדו"ח, הזמינו בני משפחת נתניהו את אחד המעצבים הידועים, מושיק גלאמין, שיסייר במעון ראש הממשלה, ויתן את חוות דעתו על הבית. בסרטון שפרסם נתניהו בדף הפייסבוק שלו, כינה את הביקור, "חוות דעת מקצועית, אובייקטיבית ובלתי תלויה".
בסרטון נראית הכניסה לבית, חדרי העבודה של נתניהו ורעייתו, חדר האוכל והמטבח. כולם, יש לציין, זקוקים באופן די בהול לשיפוץ, לפחות מבחינת ריצוף, תאורה, דלתות ועוד. יצויין כי הקומה השניה בבית אינה נחשפת לעין המצלמה, בדיוק כמו הבית בקיסריה, שממומן ברובו על ידי המדינה.
שרה נתניהו מסיירת עם גלאמין בבית ומתלוננת על החיים הקשים בו, על דלתות חורקות, חלונות נוקשים ואבק. "הדלתות קצת חורקות בכניסה לחדר שלי", אומרת נתניהו. "יש כאן תופסן שלקח בערך שנה-שנתיים לקבל אישור בחשבות להוסיף אותו. אנשים היו חוטפים כאן מכות על הראש".
התגובות ברשת לסרטון של גלאמין, נעו על ציר החיוב והשלילה, מאנשים שהביעו ציניות על תלונות אשת ראש הממשלה, על בית מתקלף, בעוד בישראל אנשים אינם מצליחים לקלף את שאריות האוכל בסוף החודש, לבין הבנה שאולי החיפוש אחר משפחת נתניהו אינו מוצדק.

תגיות:ביבי נתניהודיור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה