ספרים

שַׁבָּת טִישׁ: המהדורה השביעית בדרך לחנויות

סיפורי צדיקים מאלפים, פנינים ופרפראות על הפרשה, ימי הילולא של צדיקים ומעשיהם, מעשיות ואגדות – אלה ועוד בספר היוצא עתה במהדורה שביעית

אא

הספר 'שבת טיש'הספר 'שבת טיש'

תקופה קצרה בלבד עברה מאז הושק הספר החדש "שבת טיש", והוא הספיק כבר להפוך לרב מכר שנחטף בזה אחר זה מחנויות הספרים. הביקוש הולך וגדל ב"ה, והמהדורה השביעית(!) עושה כבר את דרכה אל חנויות הספרים לכבוד ימי הפורים הקרבים ובאים.

הספר המהודר הוא פרי עבודתו של איש הספר והחינוך הרב מתתיהו דייטש-אשכנזי, שזה מכבר יצאו מוניטין לספריו וחיבוריו. הספר משובב נפש ותוכנו מתוק מדבש. תמצאו בו שפע של סיפורי צדיקים מאלפים, פנינים ופרפראות על הפרשה, ימי הילולא של צדיקים ומעשיהם, פינות לשוניות, אירועים היסטוריים, מעשיות ואגדות המושכות את לבם של צעירי הצאן, מידות והליכות של גדולי ישראל, ועוד מדורים רבים וקבועים. והכל ערוך בכרך אחד, המכיל בתוכו את כל פרשות השנה, החל מבראשית וכלה בפרשת וזאת הברכה, ולאחריהן כל מועדי השנה.

לשון הספר צחה ונעימה, האותיות מאירות עיניים ומנוקדות בניקוד דקדוקי מלא, תמונות של שולחנות שבת ברחבי העולם מעטרות את דפי הספר, ועיצובו המרהיב משלים את יצירת הפאר. המדורים מסודרים להפליא לכל שבתות השנה, והחומר המגוון שבספר מעניק שעות ארוכות של הנאה צרופה לכל בני המשפחה, קטנים כגדולים. 

מי מאתנו לא יושב פעמים רבות ליד שולחן השבת, מצפה לראות את מימוש הפסוק: "בניך כשתילי זיתים סביב לשולחנך", אך הדבר משום מה לא מצליח לנו. לא פעם נצבט הלב במחשבה: "מדוע אין הילדים מסוגלים לשבת כמה דקות ברצף ליד שולחן השבת ולאכול בנימוס? למה אצל פלוני ובביתו של אלמוני כולם יושבים יחד לשעה של עונג וקורת רוח, ורק אצלנו זה חלום רחוק"? מן הסתם ניסיתם לא פעם לספר לילדים סיפור כלשהו או איזו אמרה על הפרשה, אך לא תמיד היו הדברים מוכנים באמתחתכם, לא תמיד הם היו מובנים לצעירי הצאן ולא תמיד הצלחתם להעביר מסר חינוכי עקיף, מתוך סיפור מאלף או אמרה קולעת. 

בספר תוכלו למצוא סיפורים המתאימים לשולחן שבת וכן לכל עת. הספר ניתן להשגה בחנויות הספרים המובחרות, במחיר מיוחד לרגל ההשקה ולרגל ימי הפורים.

תגיות:ספרי יהדותספרים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה