חדשות בארץ

אימהות מודאגות: תולעת ועכביש במטרנה

דיווח מדאיג בדף הפייסבוק 'מאמאזון': אימהות טוענות שמצאו תולעת ועכביש בקופסאות מטרנה, גם בכשרות למהדרין. חברת מטרנה: "בדיקות האיכות שמתבצעות במפעל תואמות את התקן הרווח בעולם". משרד הבריאות: התלונות ייבדקו מול החברה

אא

אימהות מודאגות העלו לאחרונה לדף הפייסבוק 'מאמאזון' דיווחים על מציאת חרקים ופירורים שחורים בקופסאות תחליף החלב של חברת 'מטרנה'.

ליאורית, אחת האימהות, סיפרה למשל שרק לאחרונה פתחה קופסא חדשה ואטומה של מטרנה, והיא נדהמה לגלות שם תולעת שחורה וגדולה. לדבריה, היא טלפנה למטרנה והקופסה נלקחה לבדיקה על ידי נציגת החברה. עוד היא אמרה שהיא ממשיכה להאכיל את תינוקה בן החודשיים במטרנה, אבל היא דואגת לנפות את האבקה מבעוד מועד, מחשש להימצאות תולעים נוספות.

גם תהילה כהן-קקון, תושבת ירושלים ואם לפעוט בן שמונה חודשים, דיווחה כי מצאה באריזת מטרנה חדשה עכביש קטן וחי. לדבריה היא לא ייחסה חשיבות רבה לעניין, עד שנתקלה בפרסומים דומים של הורים בדף ה-'מאמאזון', ומאז החליטה לנקוט משנה זהירות בעניין.

בחלוף מספר שבועות, שוב היא נתקלה במצב דומה. או אז החליטה לשלוח מכתב בהול לחברת מטרנה, עם העתק למשרד הבריאות. לדבריה, נציגת שירות הלקוחות של מטרנה הייתה: 'זה לא הגיוני, בטח התולעת נכנסה אחרי שפתחת את הקופסא'.  

חברת מטרנה מוסרת כי מפעלה נמצא בפיקוח צמוד וקפדני של משרד הבריאות, ובדיקות האיכות שמתבצעות בו, תואמות את התקן הרווח בעולם. גם משרד הבריאות מיהר להגיב, ואמר כי זאת לא הפעם הראשונה בה הוא שומע תלונות מסוג זה על אבקת החלב 'מטרנה', וכי התלונות ייבדקו לאשורן מול החברה. 

תגיות:מטרנהתולעים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה