מעניין

המפלצת הקטנה שהסתתרה בקופסת הטונה

טפיל מפחיד במיוחד נמצא לפני כשבועיים בקופסת הטונה של זואי באטלר - תושבת חו"ל שמיהרה לפרסם את הדבר בעמוד הפייסבוק שלה. אנשים רבים ניסו לפענח את זהות היצור, אך לשווא. לאחרונה נפתרה התעלומה

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

מבט אחד בתמונות המזעזעות שלפנינו, יזכיר לכולנו כמה עלינו להודות על הציווי לשמור כשרות ולהקפיד בכך עוד יותר, כשמדובר במזון מן החי. מי שמקפיד על קניית מצרכים בכשרות מהודרת – קרוב לוודאי שאינו מכיר את הסיטואציה בה נתקלה זואי באטלר, שנחרדה לגלות יצור מיקרוסקופי עם עיניים שחורות ומפחידות במיוחד, מהלך בתוך קופסת הטונה שלה.

באטלר מיהרה להגדיל את תמונת היצור המבחיל, פרסמה את תמונתו ברשת החברתית פייסבוק, וביקשה מהגולשים לפענח את זהותו. אלא שלמרות כל הניסיונות, רק אחד מהם הצליח: סטיוארט היין שמו. היין, העובד במוזיאון הטבע של לונדון, נאות להסביר כי מדובר בסוג של סרטן, אשר בעגה המקצועית עונה לשם: "Cymothoa exigua".

הסרטן נטפל ללשון הדגים, שואב ממנה את הדם וגורם להתנוונותה – אלא שלמרבה הפלא, הדבר כלל אינו משפיע על הדג. הוא מצדו ממשיך לתפקד כרגיל, וזה בדיוק מה שקרה במקרה הנוכחי. לטענת היין, ייתכן מאוד שהסרטן נטפל ללשונם של דגים קטנים שהפכו למזונו של דג הטונה, וכך למעשה הגיע לקופסא של זואי. 

תגיות:רץ ברשתמעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה