חדשות יהדות

רבנים מתגייסים לתפילות לרפואת מוהרא"ש

היום (יום חמישי) בשעה 16:00 תתקיים ביבנאל עצרת תפילה לרפואתו השלמה של הרב אליעזר שלמה בן מלכה. במוצאי שבת תיערך ב"ה עצרת בהשתתפות הרב שלמה עמאר, הרב שלום ארוש וכן רבנים נוספים

אא

מארגנים עצרות תפילה לרפואת הרב אליעזר שלמה בן מלכה: היום בשעה 16:00 בצהרים תתקיים עצרת תפילה לרפואתו, בבית הכנסת של ברסלב ביבנאל. במוצאי שבת תתקיים ב"ה עצרת נוספת בהשתתפות הרב שלום ארוש, הרב שלמה עמאר ורבנים נוספים. העצרת תחל בשעה 20:45 בישיבת 'חוט של חסד' ברחוב שמואל הנביא 13, בירושלים. בעצרת יקראו פרקי תהילים, תיקון הכללי ובהמשך גם סליחות.

מעבר למדור חדשות – כל החדשות, המבזקים והידיעות.

המוהרא"ש, המכונה גם הצדיק מיבנאל, מאושפז מאז יום רביעי שעבר בבית החולים במנהטן. ביום שני השבוע הוא העביר מסר לחסידיו: תמשיכו להתפלל.  "אין מילים בפי להודות לכם על התפילות והפסוקי תהילים שאתם מתפללים עלי, כי רק זה יכול לעשות לי נס כמו שאמר רבינו ז"ל (לקוטי מוהר"ן חלק א' סימן ז') 'תפילה וניסים ורפואה תלויים זה בזה', ולכן אני מאוד מאוד מעודד אתכם ומחזק אתכם להמשיך להתפלל עלי", כתב הרב והוסיף: "דבר אחד שאני מבקש אתכם בקשה אחרונה מחיי, שתחזיקו את עצמכם ביחד, ואף אחד שלא ישתדל להתנשא על הזולת, אני לא מיניתי את אף אחד לממלא מקומי, כי אתם יודעים שאני מאוד שונא שיהיה בין אנשי שלומינו פירודים וכו', ושלא יהיה אחד שמדבר בפה ובלב ומכוון אחרת.

מתפללים לרפואת מוהרא"שמתפללים לרפואת מוהרא"ש

"כל ימי מסרתי את נפשי שבהד' אמות שלנו שנקראים "היכל הקודש" על שם מה שאמר רבינו ז"ל (לקוטי מוהר"ן חלק א' סימן נ"ט) שהצדיק בונה היכל הקודש, ולכן תהילה לאל בכל הבתי כנסיות בכל העולם שהקמתי סניפי "היכל הקודש" אזי אני תמיד הקפדתי שלא יהיה בינינו שועלים קטנים המחבלים כרמים שרוצים לחבל את הכרם שבניתי ביזע ובדם למעלה מחמישים שנה.

"לכן זה עיקר רצוני שיהיה רק אהבה בין אנשי שלומינו, כי הרבה צרות באו ויצאו ממחלוקת ומריבות, ולכן הולך לי בהחיים שבהד' אמות שלנו שלא יהיה שום התנשאות אחד על השני ואני לא מיניתי את אף אחד להיות מנהיג במקומי". לסיום כתב: "זכרו היטב אשר מה שתפילה פועלת שום דבר בעולם לא פועל, ועם תפילה אתם עוד תוציאו אותי מהפח הזה. המברך אתכם בברכת אבהית".

מצבו של הרב מוגדר קריטי, והבוקר אף חלה החמרה. הציבור מתבקש להמשיך להתפלל על רבי אליעזר שלמה בן מלכה בתוך שאר חולי עמו ישראל.

תגיות:ברסלבמוהרא"ש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה