חדשות בארץ

בשל מצבו הקשה: השר אורי אורבך יוכרז כנבצר זמנית

בעקבות אשפוזו המתמשך ומצבו שהולך ומוסיף להיות קשה, יכריז ראש הממשלה על השר אורי אורבך, כנבצר זמנית. התפללו על אורי שרגא בן פנינה

אא

מצבו של השר אורי אורבך מוסיף להיות קשה. הוא מאושפז בבית החולים 'שערי צדק' בשל מחלה המטולוגית. הוא מורדם ומונשם, ועל אף שנרשם שיפור קל במצבו, הוא מוגדר כקשה.
לפני כשבועיים הודיע אורבך כי הוא מתכוון להקדיש את הזמן הקרוב לטיפול דחוף בבריאותו. "תודה על תפילותיכם ודאגתכם", כתב לעוקבים אחריו בפייסבוק. "הימנעו נא מביקורים ומהפצת שמועות". "אני מתפנה בתקופה הקרובה לטפל בענייני הבריאות שלי באופן אינטנסיבי יותר, כדי שאוכל בקרוב לשוב בבריאות שלמה בעזרת השם לעבודתי בכנסת ובממשלה", כתב.
בשל מצבו, מכריז היום (ראשון) ראש הממשלה, על אורבך כנבצר זמני. לאחר מכך ישמש נפתלי בנט, יו"ר הבית היהודי, כשר לענייני גמלאים בפועל. אורבך לא יוצא מרשימת המפלגה לכנסת ה-20, בה הוא ממוקם במקום השישי.
לפי הודעת בית החולים, אורבך עדיין לא יצא מכלל סכנה. "השר אורבך ומשפחתו מבקשים להמשיך להתפלל לרפואתו", מסרה אז ההודעה לעיתונות מטעמם.
משפחתו של אורבך מסרה מצדה לתקשורת כי היא "מודה לציבור הרחב על האהבה הרבה והתפילות, מבקשת להימנע מביקורים ולהרבות בתפילה לרפואתו של אורי שרגא בן פנינה".

תגיות:אורי אורבךברכה לרפואה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה