סמארטפונים ואינטרנט

איך מוחקים חשבון פייסבוק?

החלטתם לסגור את חשבון הפייסבוק שלכם? הנה המדריך המלא לסגירת החשבון, עם פירוט מדויק של כל השלבים

מחיקת חשבון פייסבוק | איך מוחקים פייסבוק (צילום: shutterstock)מחיקת חשבון פייסבוק | איך מוחקים פייסבוק (צילום: shutterstock)
אא

הרשתות החברתיות הן תחום שנעשה נפוץ יותר ויותר בין אנשים. אך ככל שהוא נעשה נפוץ יותר, כך אנו מגלים יותר ויותר עד כמה נזק טמון בו - והנזק רב על התועלת. החשיפה שנוצרת ברשתות החברתיות, הגישה הקלה והכמעט מידית לחומרים בעייתיים מכל סוג שהוא, התמונות והמילים שמגיעים עד לדף הבית ללא שום סינון, ולו הבסיסי ביותר, וכמובן - בזבוז הזמן המשווע שהרשתות החברתיות גוררות איתן, כל אלה גורמים לעוד ועוד אנשים, אשר רוצים להתחזק ברוחניות, להבין כי אפשר, כדאי, עדיף - בלעדיהן. נכון, זה לא פשוט לסגור פתאום את החשבונות ברשתות החברתיות, בפרט אחרי שהתרגלנו אליהן כל כך. אך רבים וטובים שעשו זאת מדווחים בפשטות על תחושה של הקלה, שלא לדבר על ההתחזקות הרוחנית.

החלטתם להתחזק צעד אחד נוסף, ולסגור את חשבון הפייסבוק שלכם? אפשר, כמובן, פשוט להפסיק להשתמש בחשבון. אך אם זה לא מספיק לכם, תוכלו לבחור בין שתי אפשרויות: להשבית את החשבון, כך שלא יופיע כלל בפייסבוק, אך עדיין יישמר בו כל המידע שכבר העליתם אליו, או למחוק את החשבון כליל.

 

מחיקת חשבון פייסבוק - איך עושים זאת? הנה המדריך המלא

איך מוחקים פייסבוק? כדי להשבית את החשבון ועדיין לשמור אותו קיים, לחצו על המשולש הקטן שבפינת המסך בחשבון הפייסבוק שלכם, או על שלושת הקווים המאוזנים בפינת המסך, אם אתם גולשים דרך אפליקציית פייסבוק, ובחרו באופציה "הגדרות".

 

אם אתם גולשים באפליקציה, תצטרכו לבחור באופציה "כללי". במחשב, האופציה הזו פתוחה אוטומטית.

במסך שמופיע, בחרו באופציה "נהל חשבון".

 

השורה תתרחב באופן אוטומטי, ותאפשר לכם להבחין באופציה "השבתת החשבון". לחצו על "בטל את הפעלת החשבון".

 

בשלב הבא תתבקשו להקליד את הסיסמא שלכם לחשבון הפייסבוק, וללחוץ על "המשך".

 

לאחר מכן ייפתח חלון בו תשאל אתכם פייסבוק מדוע אתם רוצים להתנתק מפייסבוק, ובהתאם לכך גם תנסה לשכנע אתכם להישאר. בחרו בסיבה שבגללה אתם רוצים להשבית את החשבון – והתעלמו מן ההצעות המופיעות בחלון. מומלץ גם לסמן את התיבה אשר מבטלת את קבלת הדואר האלקטרוני מפייסבוק בעתיד. לסיום לחצו על "השבת".

 

המסך יאפיר ותופיע הודעה נוספת כהתראה על השבתת החשבון. בחרו באפשרות "השבת עכשיו" - והתהליך הסתיים בשעה טובה.

האפשרות של השבתת החשבון גורמת לכך שהחשבון לא יופיע לגולשים בפייסבוק – אלא רק למי שכבר היה חבר שלכם לפני השבתת החשבון. תוכלו לשחזר את החשבון בקלות באמצעות התחברות מחדש בשם המשתמש והסיסמא שלכם.

 

ניהלתם עמוד בפייסבוק? שימו לב

שימו לב – אם ניהלתם עמוד בפייסבוק, או אם יש לכם אפליקציות שלכם ברשת – השבתת החשבון לא תתאפשר עד שתמנו משתמש אחר לטיפול בעמוד ו/או באפליקציות.

כדי למחוק את החשבון לחלוטין לא תצטרכו לעבור שלבים רבים כל כך – אך אופציית המחיקה אינה נגישה מתוך החשבון עצמו. לכן, פשוט היכנסו לקישור הזהובחרו באופציה של מחיקת החשבון. תצטרכו להכניס את הסיסמא שלכם וקוד אימות, והחשבון יימחק – אך רק לאחר 14 יום, על מנת שתוכלו להתחרט באמצעות כניסה מחדש לחשבון.

 

נעזרתם במידע שבכתבה? הוא היה שימושי עבורכם? דרגו את הכתבה וספרו לנו על כך בתגובות.

תגיות:פייסבוקאינטרנט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה