חסדים? לא על חשבון הבית
אנחנו משתדלות לעשות חסדים בכל הזדמנות אפשרית, אך לעיתים זה בא על חשבון בני ביתנו. אז מה עדיף?
הרבנית אסתר טולדנו
24.10.13 | 08:54
אנחנו משתדלות לעשות חסדים בכל הזדמנות אפשרית, אך לעיתים זה בא על חשבון בני ביתנו. אז מה עדיף?
הרבנית אסתר טולדנו
24.10.13 | 08:54
אנשים רבים רוצים להתחסד עם סביבתם, אך אינם יודעים תמיד מהו גבול הנתינה הראוי, והיכן מגיע הזמן להפסיק. כיצד ניתן לדעת אם במקרה פלוני הדבר הנכון הוא לומר לא, או שנכון דווקא להתאמץ ולעשות חסד מתוך מסירות נפש? הרב ארז משה דורון מסביר את הסוגיה בבהירות ובחכמה מופלאה. חסד ואמת נפגשו
הרב ארז משה דורון
20.10.13 | 13:28
הרב זמיר כהן