אוריין רייס בטור חדש. "התגעגעתי אז באתי"
אחרי שתחזקה בלוג פופולרי, ותיק ואהוב באתר mako, עוברת אוריין רייס לאתר הידברות עם טור שבועי חדש - "מבעד לצמתך". והפעם: "נדמה לי שהתבלבלת. אני אבדתך, לא להפך"
אורה יסכה
13.06.16 | 16:37
אחרי שתחזקה בלוג פופולרי, ותיק ואהוב באתר mako, עוברת אוריין רייס לאתר הידברות עם טור שבועי חדש - "מבעד לצמתך". והפעם: "נדמה לי שהתבלבלת. אני אבדתך, לא להפך"
אורה יסכה
13.06.16 | 16:37
מישהו כאן שולח לנו קרניים חמימות באופן מדויק ומחושב, הישר לראשינו ולמקום בינתנו. והמישהו הזה הוא מלך המלכים. נראה ששכחנו זאת, לא?
מנחם מן
05.08.15 | 13:20