"אמא – אני מתרגש, לא נרדם"
כשהילד שלי עולה כיתה, ולא מצליח להירדם בלילה, לא ידעתי בדיוק מה לעשות, ואפילו קצת כעסתי שהוא ער עד מאוחר, אבל אז הבנתי שגם לו מותר להתרגש. טור אישי
שיפי חריטן
27.08.14 | 11:29
כשהילד שלי עולה כיתה, ולא מצליח להירדם בלילה, לא ידעתי בדיוק מה לעשות, ואפילו קצת כעסתי שהוא ער עד מאוחר, אבל אז הבנתי שגם לו מותר להתרגש. טור אישי
שיפי חריטן
27.08.14 | 11:29
ועד ההורים היישובי הודיע כי אינו מסכים לפתיחת שנת הלימודים, לאור המצב הביטחוני והסיכון הכרוך בכך
הידברות
26.08.14 | 10:05
בישיבת הממשלה השבועית אמר ראש הממשלה כי המדינה נערכת לכך שהמערכה תימשך גם אחרי פתיחת הלימודים. "יש לנו סבלנות, זה יכול לקחת זמן"
הידברות
24.08.14 | 13:29
הרב שלום כהן