הרמטכ"ל: "נגביר את הפגיעה ביסודות המשטר האיראני - בידינו עוד מהלכים מפתיעים"
הרמטכ"ל רא"ל אייל זמיר מסר הצהרה לתקשורת, בתום ששת הימים הראשונים של מבצע "שאגת הארי". ציין: "השגנו עליונות אווירית ונטרלנו והשמדנו למעלה משישים אחוזים ממשגרי הטילים הבליסטיים"
שלומי דיאז
05.03.26 | 21:33



