תושבים בצפון במכתב חריג לנתניהו: "לא נסכים לחזור הביתה"
התושבים פנו במכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו ולשר הביטחון יואב גלנט ודורשים פעולה עצימה בלבנון. ציינו: "חיזבאללה לא נסוג מהרצון להשמיד, לחטוף ולכבוש את בתינו ויישובינו"
שלומי דיאז
25.09.24 | 11:47



