ביאה שלא כדרכה
איפוס חיפושחני וינרוט במסר מעצים לכל ה’מיואשים’ מהחיים: "תנשמו ותחכו, כי יש חיים אחרי..."
כשנתקלים בפוסטים כמו אלו של חני וינרוט, שהם באמת-באמת מלאי העצמה אישית, תבונה ואמונה יוקדת בבורא עולם – פשוט בלתי אפשרי לעמוד מנגד ולהישאר אדישים. "זה מסר שחשוב לי למסור למיואשים, מסר למי שלא מצפה כבר לכלום מהחיים ושאומר לעצמו 'רק שייגמר כבר': תנשמו, תחכו, תעזרו, תצפו. כי יש (!) חיים אחרי..."
היום: הלוויתו של סגן דוד גולובנציץ ז"ל, שנהרג מפליטת כדור
אסון בחברון: קצין צה"ל, סגן דוד גולובנציץ ז"ל נהרג כתוצאה מחייל שדרך את נשקו שלא היה מפורק
איה קרמרמן: "הלכתי ליריד תזונאיות ויצאתי משם בעיקר עצובה"
חשבתי שזה יהיה כנס שבזכותו אוכל לספר לכם על תבשילים חדשים ובמקום זה מצאתי את עצמי מוקפת במוצרי דיאט שלא נכנסים אליי לפה




