ביאה שלא כדרכה
איפוס חיפושאם אגיע לשם – ניצחתי במלחמה של החיים שלי
אין אדם שלא עובר משברים, ואין אדם שלא חווה נפילות. גם הגיבורים הכי גדולים נופלים
אחרי שמגיעה הגאולה, כבר לא צריך לרוץ
ספק אם יש אדם אחד בעולם, שלא טעם טעם ״בור תחתיות״ בבעיותיו, ביסוריו ובדאגותיו. אנו מתייסרים במצוקותינו, תוהים אנו מדוע לא טורח איש להוציאנו מבור התחתיות
במחשבה תחילה לפרשת מקץ: מי משלם על מה שלא השתמש בו?
כמה פעמים ביום אתם אומרים "אֲבָל"? תנסו להיזכר במהירות בפעמים האחרונות שהשתמשתם במילה הזו. בעצם רגע רגע, לפני הכל: יש לכם מושג מה המשמעות שלה בכלל?
מדוע לא הצליח הצדיק להעניש את המלשין
הרב מאיר שלמה בסיפור מרגש על המומר שהציק ליהודים, ועל הצדיק שלא הצליח לטפל בו בגלל שהדליק נר חנוכה




