צבי יחזקאלי מפתיע: "את פרשת עקב אני מרגיש על בשרי כל יום"
"אם הייתי קורא את הפרשה, הייתי יכול להתעודד מכך שעיני אלוקים בארץ כל השנה, כל הזמן הוא משגיח. אני חשבתי שהיה חור בהשגחה בדיוק מעליי ופספסו אותי. דווקא לי שכחו לחלק משהו טוב. שכחו אותי"
"אם הייתי קורא את הפרשה, הייתי יכול להתעודד מכך שעיני אלוקים בארץ כל השנה, כל הזמן הוא משגיח. אני חשבתי שהיה חור בהשגחה בדיוק מעליי ופספסו אותי. דווקא לי שכחו לחלק משהו טוב. שכחו אותי"
לא בכל שבוע אנו זוכים לשמוע את דבריו המיוחדים. צפו בדברי המקובל רבי דוד אבוחצירא על פרשת השבוע שעבר, מטות-מסעי, בנושא "שכר מצווה – מצווה"