ביאה שלא כדרכה
איפוס חיפוש"אני מודה לא-ל שיצאתי רק עם דוח. ניצלתי מאסון, וקיבלתי את החיים שלי במתנה"
ניסים מתרחשים בעולם כל יום, ורק צריכים לפתוח את העיניים רגע לפני שמגיעים למצב שבו האישונים נפערים, ואין אפשרות לראות שום דבר אחר מלבד את אותו נס, אלא שאז הוא מגיע עם ערך מוסף שלא תמיד נעים לנו לקבל - במקרה הזה דוח של 1000 שקל
נשיא סוריה חש ברע וקטע את נאומו. כשחזר עדכן: "אכלתי סוכר ומלח"
נשיא סוריה, בשאר אל-אסד, הפסיק את נאומו בפתיחת מושב הפרלמנט הסורי בעקבות מה שהגדירו בלשכתו ירידה קלה בלחץ הדם. לאחר כמה דקות חזר, לקול תרועות והנפת אגרופיהם תוך שהם קוראים "ברוח, בדם, נפדה אותך בשאר". אסד אמר לנוכחים: "האמת היא שלא אכלתי כלום מאתמול אחר הצהריים, זו הסיבה. זה גרם לירידת לחץ הדם. אכלתי קצת סוכר וקצת מלח, והוא עלה בחזרה, מצב נורמלי"
כך תשמרו על הגוף שלכם, שלא יתרחש בו "קצר"
הבורא, ברוב רחמיו, ברא את גופנו באופן מופלא ביותר. הוא פועל באיזון מושלם, ועלינו להודות לבורא על כל נשימה ונשימה. אך בד בבד עלינו לשמור על האיזון, לתחזק את הגוף. כך נעשה זאת
אני "מקובלת הכיתה", אבל המילים שלך בכל זאת פוגעות
אולי יהיו בנות שלא יוכלו להתמודד. אולי תהיה בת אחת שתיקח את זה איתה לכל החיים. המכתב שלעולם לא יישלח




