ביאה שלא כדרכה
איפוס חיפושכיצד יש להתייחס אל יום העצמאות?
האם זו כפיות טובה שלא לחגוג ולהודות על הקמת המדינה שלנו? האם יש להתעלם מהניסים שאירעו לעם ישראל במלחמת ששת הימים? ומה חז"ל היו עושים לו היו חיים בינינו?
האם זו כפיות טובה שלא לחגוג ולהודות על הקמת המדינה שלנו? האם יש להתעלם מהניסים שאירעו לעם ישראל במלחמת ששת הימים? ומה חז"ל היו עושים לו היו חיים בינינו?