שאל את הרב - כללי

הבחירות

  • ט"ו כסלו התשע"ה
אא

שאלה

שלום רב, לפני מס' ימים שאלתי אתכם למי להצביע וכמובן שעניתם לי למפלגות החרדיות, אבל כיצד אוכל להצביע לכם אם אתם הולכים גם עם השמאל ואתם לא בעלי אגגנדה ימנית מובהקת. אולי אם תתאחדו עם כל מפלגות הימין ותהייה אחדות - שזה מה שה' רוצה נוכל גם לנצח ותהיה ממשלת ימין לפי התורה ונהייה גוש גדול . מדוע אתם מתחברים גם השמאל שהולך נגד התורה ונגד היהדות ב"קול רם"?

תשובה

שלום וברכה

א, אנחנו לא מתרבים בבחירות. אנו קוראים להצביע אך ורק למפלגה שמוסיפה כח לתורה ומסייעת לישבות וללומדי תורה ומונעת מהממשלה לגזור גזירות על בני היישבות ועל החרדים לדבר ה'.

ב. העובדה היא שמיום כינון הממשלה ימנית האחרונה נחלמו בתורה בלומדי התרוה ובכל הקדוש והיקר לנו אם בגיור אם בכל שאר העניינים ולולי ה' בעזרינו לא היינו יכולים להקים תלמודי תורה ולא להחזיק ישיבות מרוב הגזירות שהשיתה עלינו הממשלה החולפת. כך שימין אינה ערובה לתורת ישראל.

ג. הממשלה האחרונה לא בנתה בשום מקום מעבר לקו הירוק כולל ירושלים למרות הכותרות הרבות בעניין וכמו כן שיחררה מחבלים ומרצחים על לא מאומה, כך שגם הימין לא תורם כלום לארץ ישראל.

על כן אוהבי ה' תומכים אך ורק במפלגות השומרות על תורת אלוקינו ובודאי גם נאמנות לשמירת הגוף ולמניעת סיכון יושבי ארץ הקודש.

על כן מצווה רבה לתמוך אך ורק בתנועות שיעמידו את תורת ישראל בראש מעיינם.

בברכה,

בנימין שמואלי

 


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה