הלכות ומנהגים

שאלה בנוגע לקשר עם גוי

  • כ"ו אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

כבוד הרב רציתי לשאול שאלה בקשר לגוי שהכרתי... מותר לנו להיות רק ידידים ? להפגש ולדבר אבל לא בקשר של להיות ביחד ולהקים בית ומשפחה אלא רק להפגש ולדבר כי הוא מאוד מאוד חסר לי .. אני ניתקתי איתו קשר והוא קיבל את זה למרות שהוא עדיין שואל את חברה שלי עליי אני יודעת שאסור לי להיות איתו אבל זה ממש ממש קשה לי הוא כל כך היה שם תמיד שאני הייתי צריכה אותו הוא תמיד ידע איך לעלות לי את המצב רוח.. ואני יודעת שהוא אוהב אותי באמת והיה לו ממש קשה שאמרתי לו שאנחנו לא יכולים להיות ביחד ...זה יצר הרע כל כך גדול שאני פשוט לא יכולה לעמוד בו ממש קשה לי להמשיך להתחזק כי כל הזמן אני רק חושבת עליו והוא לא יוצא לי מהראש .. כל פעם שחברה שלי אומרת לי שהוא שואל עלי אני פשוט לא מבינה למה ה´ הביא אותי למצב כל כך קשה שזה לבכות בגלל גוי .. להרוס את כל ההתחזקות שלי עכשיו בגלל גוי .. אני לא רוצה להכנס שוב למצב של דיכאון בגללו אבל זה ניסיון כל כך גדול וכל כך קשה ואני כבר לא יודעת מה לעשות.. אני מקווה שתוכל לתת לי עצות איך לעבור את כל זה מבלי לאבד את האמונה שלי בה´ ולשכוח מהגוי הזה לגמרי.

תשובה

שלום וברכה

המטרה שלך אמורה להיות להתרחק מגוי זה ככל האפשר כדי שתוכלי לפתוח דף חדש וזוגיות טובה ביראת שמים טהורה.

אם תישארי איתו ידידה רב הסיכוי שחלילה תפלי לחטא.

איפה את היום בלימודים? במדרשה? בעבודה?

דעי נא שבחיים לא היה כל סיכוי להקים איתו משפחה כי לפי הדת הדרוזית אסור לגבר דרוזי להינשא לאישה יהודייה לא כל מקום להיתר ובוודאי הוא לא היה מוותר על משפחתו ועדתו למענך. כל מטרתו לכתחילה היא רק לחטוא איתך ולהשאיר אותך בודדה ועזובה לנפשך.

אם את רוצה עוד עזרה והכוונה כיתבי לי עוד ואשתדל לענות לך  מהרה.

היי חזקה ובזכות עמידתך בניסיון קשה זה תזכי בקרוב ממש למצוא זיווג הגון יהודי ירא שמים אוהב מסור ונאמן שאכן יהיה רציני ביותר בכוונות שלו.

לכל יהודי יש רגע בחיים שבעמידתו בניסיון הוא זוכה לתקן את עיקר תכלית ביאתו לעולם ובוודאי כעת את יכולה לתקן את עיקר התיקון שלך בעולם זה.

יתכן שבגלגול קודם נפלת בחטא בעניין זה וכעת קיבלת צ'אנס לתקן את זה ולהינצל מכל עונש.

אני מעריך אותך מאוד על החלטתך החזקה ועל בקשותייך לעזרה הדבר מראה על גודל מעלת נשמתך ועל חוזק היראת שמים שלך אשרייך שאת זוכה לקדש את שמו יתברך ולוותר על חיי אושר מדומה כדי להישאר נאמנה לה' ולתורתו.

אין קץ לאושר הרב הנגרם בשמיים כתוצא המעמידתך בניסיון כל מלאכי מעלה באים לחזות בדמות בת ישאל הצדיקה שגורמת נחת רוח גדול כל כך לבורא עולם.

יהי חלקי עימך!!!!

עלי והצליחי - בנימין


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:גוי ויהודיגוי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה