זוגיות
שידוכים
- ז' תמוז התשפ"ו
שאלה
שלום וברכה!
אני בחורה בת 20 ובשעה טובה מתחילה שידוכים.
האם יש טעם להפגש עם בחור בעל מידות טובות אבל אני לא נמשכת למראה החיצוני שלו.
תודה
תשובה
שלום וברכה
אם אין לך כרגע דחיה ממנו, נראה שכדאי להיפגש פעם ואולי תרגישי אף צורך לפגישה נוספת לפני שתשללי או תחייבי את הזיווג. יש לתת משקל לנעימות בשיחה ולחן שיגיע אולי תוך כדי השיחות.
בברכה שבורא עולם ינחה את דרכך ויתן לך את ההכרעה הנכונה,
בנימין שמואלי
מתחזקים ומתחזקות, רוצים להתייעץ עם רבני הידברות? שלחו מייל אל tamir@htv.co.il או מלאו פרטים כאן, ונחזור אליכם בהקדם >>



