חברה והשקפה
החיים לאחר המוות
- ב' טבת התשפ"ג
שאלה
כבוד הרב שלום.
שנים מאוד מטרידה אותי השאלה מה קורה בחיים שלאחר המוות
האם אנחנו ממשיכים לראות ולהרגיש כפי שאנחנו כיום? או שזו רק נשמה ואנחנו כלום כמו שקורה כאשר אנחנו ישנים ואנחנו לא מרגישים דבר ולא יודעים ממה שקורה עם הנשמה שלנו?
ואם אנחנו כן הנשמה עצמה ולא רק הגוף כמו בשינה האם אנחנו נראה את המשפחה שלנו כפי שאנחנו רואים אותם בעולם הזה? האם נפגוש את היקרים שנפטרו בגן עדן ונראה אותם כמו שאנחנו רואים אותם בשמם פה? או שיש עניין של גילגולים ואנחנו לא באמת אנחנו אלא רק תיקונים של אנשים אחרים?
תשובה
שלום וברכה
בעת המוות רק הנשמה מתפקדת, הגוף מפסיק להרגיש ולראות וכו'. הנשמה נשארה עם תודעה מלאה וראייה מלאה וכל זה ללא מגבלות חומר.
ברגע הפטירה אדם נשאר ללא בחירה וללא אפשרות שינוי תודעתי, מה שהוא למד וידע בעולם הוא ממשיך בעולם הבא כמובן ללא מגבלות הגוף. לאחר הפטירה אין לו כל שליטה על מעשיו. מכאן ואילך הוא נתון בידי בית של מעלה ולא יכול לזוז ללא אישור והסכמה של בית דין לש מעלה.
בהצלחה,
בנימין שמואלי
מתחזקים ומתחזקות, רוצים להתייעץ עם רבני הידברות? שלחו מייל אל tamir@htv.co.il או מלאו פרטים כאן, ונחזור אליכם בהקדם >>



