הלכות ומנהגים

לקראת יום כיפור, דחוף!

  • ח' תשרי התשפ"ב 
אא

שאלה

שנה שעברה למדתי בכיתה י"ב וקיבלנו מהסמינר שרצינו להתקבל אליו עט עם דיסק און קי, כל העטים אותו דבר. כמה ימים אח"כ חזרתי הביתה מהבית ספר בטעות עם 2 עטים. אני לא יודעת של מי זה, ניסיתי להתקשר לכמה בנות וכנראה שזה לא שלהם, חוץ מיזה שלחתי לעוד כמה בנות במייל אם זה של מישהי אז שתגיד לי. כל העיטים אותו דבר הדבר היחיד שהיה בעט הזה זה שהוא לא נסגר כמו שצריך אבל זה סימן קשה לזיהוי. חברה הציעה לי לבדוק בדיסק און קי אם היא כבר הכניסה משהו אבל אני לא מצליחה למצוא את העט (אם חברה תגיד שזה שלה אז אני אביא לה כנראה את שלי) מה אני עוד יכולה לעשות? ויש מצב להגיד שאני ימשיך במאמצים אחר יוה"כ? ואותו דבר לגבי מישהי שפגשתי ואני חוששת שמה פגעתי בה ואין לי שום מספר טלפון שלה רק דרך מאוד אקיפין להגיע עליה. קראתי שאפשר לאמר שאני אפייס בעז"ה כשיתאפשר. זה באמת נכון? מה לעשות?

תשובה

שלום וברכה

אכן יש לקבל על עצמך לפייס כשיתאפשר ולבקש מבורא עולם שיכנסי בליבה של החבירה הנפגעת או זאת שלקחת בטעות את העט שלה שתסלח ומתתחל בלב שלם ללוקח העט.

גמר חתימה טובה ושנה טובה ומבורכת,

בנימין שמואלי


מתחזקים ומתחזקות, רוצים להתייעץ עם רבני הידברות? שלחו מייל אל tamir@htv.co.il או מלאו פרטים כאן, ונחזור אליכם בהקדם >>
תגיות:פיוסגזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

סט ארכיאולוגיה תנ"כית - הרב זמיר כהן

530לרכישה

מוצרים נוספים

אחת שאלתי 7 - הרב יצחק זילברשטיין

שרשרת ננו אשת חיל ואת עלית על כולנה

אמונה וביטחון - הרב יגאל כהן

ארון הפלא - מושלם לחימום האוכל בשבת

לגימות של השראה - הרב יצחק פנגר

הלכה למעשה - שו"ת בדיני אורח חיים על סדר השולחן ערוך - הרב ירון אשכנזי

לכל המוצרים