הלכות ומנהגים

עבודה

  • י"ג תמוז התשפ"א 
אא

שאלה

שלום כבוד הרב עוד שאלה אחת ותודה על ההקדשה מזמנך.. היה את הסבב לחימה עם הגויים.
יום לפני הסבב לחימה לא הגעתי כי לא הרגשתי טוב אבל לא הוצאתי להם אישור מחלה מהרופא, יום אחרי זה אני ממש רציתי ללכת לעבודה אבל היה את כל הבלאגן עם הלחימה אז סגרו את העבודה ואמרו לנו לא להגיע.. במשכורת שהיית החודש לא שילמו לי את המשכורת בטענה שאם לא באתי יום לפני אז גם ככה בלחימה לא הייתי באה.. שזה ממש לא נכון.. אז לא שילמו לי על הימי לחימה.
ובנוסף.. עשו לי פעמיים בעיות במשכורת .. אחת שהביאו למישהי משכורת גם שלי וגם שלה.. ועוד אחת שלאותה אחת הביאו את המשכורת שלי ולי הביאו את המשכורת שלה.
ובנוסף.. היום היית לי בדיקה רפואית חשובה מאוד.
והמנהלת לא אישרה לי להגיע בגלל שאני כביכול אאחר בכמה דקות.. היא גרמה לי לא להגיע ולפספס כסף לכיס אישי שלי שהולך למטרת חתונה!
שאלתי האם מבחינה הלכתית יש בעיה להגיש תביעה? אם גזלו ממני ימי לחימה על פי דעתם בלבד! לא מבחינה חוקית.
וגם לפספס יום עבודה בגלל בדיקה רפואית חשובה באותו יום.
תודה רבה לרב וסליחה

תשובה

שלום וברכה

יש לתבוע אותם בבית דין רבני.

בברכה,

בנימין שמואלי


מתחזקים ומתחזקות, רוצים להתייעץ עם רבני הידברות? שלחו מייל אל tamir@htv.co.il או מלאו פרטים כאן, ונחזור אליכם בהקדם >>
תגיות:תביעהבית דין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

סט ארכיאולוגיה תנ"כית - הרב זמיר כהן

530לרכישה

מוצרים נוספים

אחת שאלתי 7 - הרב יצחק זילברשטיין

שרשרת ננו אשת חיל ואת עלית על כולנה

אמונה וביטחון - הרב יגאל כהן

ארון הפלא - מושלם לחימום האוכל בשבת

לגימות של השראה - הרב יצחק פנגר

הלכה למעשה - שו"ת בדיני אורח חיים על סדר השולחן ערוך - הרב ירון אשכנזי

לכל המוצרים