הלכות ומנהגים

שאלה על אהבת נשים

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

כבוד הרב,אני נערה,בת 18.. אני מאוד מאוד חזקה בדת ובאמונה שלי וברוך ה` מאוד קרובה לה`.. אבל יש לי בעיה אחת ענקית.. אני חושבת שאני אוהבת מישהי. רציתי לשאול אותך אם יש איסור לזה מהתורה. ואם כן מה הוא ומאיפה הוא לקוח.. אני אשמח לקבל תשובה מדוייקת מכיוון שאני בטוחה שזה יעזור לי להבין.. זה מאוד מפריע לי,אבל עם זאת,אני נורא נורא אוהבת אותה..אני מרגישה שאני באמת נמשכת אליה,גם חיצונית וגם פנימית.. מה שלא קורה לי בכלל עם בנים. אשמח לתשובה מהירה.

תשובה

שלום וברכה

הדבר אכן אסור, בכמבואר בשו"ע ז"ל השולחן ערוך אבן העזר סימן כ סעיף ב נשים המסוללות (פי` המשחקות ומתחככות) זו בזו, אסור, ממעשה ארץ מצרים (ויקרא יח, ג) שהוזהרנו עליו. וראוי להכותן מכת מרדות, הואיל ועשו איסור. ויש לאיש להקפיד על אשתו מדבר זה, ומונע הנשים הידועות בכך מלהכנס לה ומלצאת היא אליהן.

וכן העתיק הלבוש שם נשים המסוללות זו בזו, פירוש מתחברות זו בזו ומשפשפות נקבתן זו בזו דרך תשמיש זכר ונקבה אסור, וזהו מעשה ארץ מצרים שהוזהרנו עליו שנאמר [ויקרא יח, ג] כמעשה ארץ מצרים אשר ישבתם בה לא תעשו, ואמרו חז"ל [תורת כהנים אחרי ג] מה היו עושים איש נושא איש ואשה נושאת אשה.

ואע"פ שהוא אסור אין לוקין עליו, דלאו שבכללות הוא ואין אשה נאסרת על בעלה בכך, אבל ראוי לנדותה ולהכותה מכת מרדות הואיל ועשו איסור. ע"כ היזהרו בדבר מאוד, ונצלו את חברותכם העזה, להתחזקות יחד, ולתורה. ובעז"ה כשצמאי את בן זוגך תרגיש איליו גם כן אהבה עזה ועדיין לא נפגשת בבחור מתאים.

בברכה - בנימין שמואלי


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:הלכותשאלה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה