פרק למזל גדי

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

השאלה הייתה - מהוא הפרק בתהילים שמתאים למזל גדי . אני מבקשת לקבל תשובה כמו בפעם הקודמת כששאלתי על מזל גדי ואיני רוצה להטריד אתכם בשיחה טלפונית. אני מתנצלת בשניה . בתודה

תשובה

שלום וברכה

לא קרה כלום ישנם אנשים מיוחדים הממונים על שיוחת טלפון ואין צורך להתנצל. תהילים פרק נ"ט למנצח אל תשחת לדוד מכתם בשלוח שאול וישמרו את הבית להמיתו: הצילני מאויבי א-להי ממתקוממי תשגבני: הצילני מפועלי און ומאנשי דמים הושיעני: כי הנה ארבו לנפשי יגורו עלי עזים לא פשעי ולא חטאתי ה`: בלי עון ירוצון ויכוננו עורה לקראתי וראה: ואתה ה` א-להים צבאות א-להי ישראל הקיצה לפקוד כל הגויים אל תחון כל בוגדי און סלה:

ישובו לערב יהמו ככלב ויסובבו עיר: הנה יביעון בפיהם חרבות בשפתותיהם כי מי שומע: ואתה ה` תשחק למו תלעג לכל גויים: עוזו אליך אשמורה כי א-להים משגבי: א-להי חסדי יקדמני א-להים יראני בשוררי: אל תהרגם פן ישכחו עמי הניעמו בחילך והורידמו מגננו ה`: חטאת פימו דבר שפתימו וילכדו בגאונם ומאלה ומכחש יספרו: כלה בחמה כלה ואינמו וידעו כי א-להים מושל ביעקב לאפסי הארץ סלה: וישובו לערב יהמו ככלב ויסובבו עיר: המה יניעון לאכול אם לא ישבעו וילינו: ואני אשיר עוזך וארנן לבוקר חסדך כי היית משגב לי ומנוס ביום צר לי: עוזי אליך אזמרה כי א-להים משגבי א-להי חסדי:

בברכה - בנימין שמואלי


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה