חלום על סבתא שנפטרה

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

שלום, קודם כל תודה רבה על הסבלנות :) שמי הילה, אני בת 26 וברוך ה` חזרתי בתשובה (וכמובן עוד חוזרת) לפני כ 7 חודשים. חלמתי בלילה שבין שישי לשבת בערך בחמש בבוקר חלום, בחלום ראיתי את סבתא שלי שנפטרה לפני בערך 8 חודשים. היא ישבה באוטובוס מאחורי, נעמדה ואמרה לי לא להיבהל שהכל בסדר. היא היתה נראת צעירה ויפה מאד. בהירה. אחרי שבכיתי מהתרגשות וחיבקתי אותה ארוכות היא אמרה לי שהיא צריכה את עזרתי במשהו, בשביל לעזור לה אני צריכה לבוא איתה להיכן שהיא נמצאת. היא הדגישה שאני לא חייבת לבוא, רק אם אני רוצה. הסכמתי מייד ושאלתי איך אני יכולה לעזור. לפתע היינו במקום אחר, בניין גבוה מאד. היא הסבירה לי שהיא נמצאת במקום שנקרא "אחרי הכל" ומאד רוצה לעלות למקום אחר שנקרא "אף על פי" והיא לא מצליחה לעלות מכיוון שהמעלית תקועה. היא שאלה אם אוכל לתקן את המעלית עבורה. הסכמתי. ניכנסנו למעלית רק שתינו. היא חיבקה לי את יד שמאל והיסתכלה בזמן שאני "שיחקתי" עם כל הכפתורים של המעלית עד שהצלחתי לתקן אותם והמעלית עלתה למעלה. היא אמרה לי תודה רבה ואמרה לי גם למסור דרישת שלום לבן-דוד שלי ולכולם. התעוררתי בהרגשה טובה ובהתרגשות גדולה. החלום היה ממש מוחשי והרגשתי כאילו באמת ראיתי אותה!! שאלתי היא, האם זה אומר שיש משהו שאני צריכה לעשות עבורה אם כן, מה הדבר תודה שוב מקרב לב, הילה.

תשובה

שלום וברכה

דבר ברור הוא שבזכות חזרתך בתשובה היא זוכה להתעלות במעלות העולם הבא, והיא באהלבשר לך זאת שאת מעלה אותה מעולם לעולם לפי מעשיייך הטובים.

אשרייך שאת זוכה לעזור לסבתא ולהעלותה, ככל שתתקדמי ביראת שמים יותרויותר כך תתעלה הסבתא יות רויתר, וכמו שמבוארים הדברים בהרחבה, בדברי חכמים.

בברכה - בנימין שמואלי


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה