הלכות ומנהגים

האכלת תינוק בחלב אם ע"י דוד התינוק

  • ו' אייר התש"פ 
אא

שאלה

שלום וברכה
אני ובעלי מתקשים להסכים על נושא האכלת הילד שלנו ע"י אח של בעלי באמצעות חלב אם שאוב.
אני מתכננת לחזור לעבודה חמש וחצי חודשים לאחר שהייתי בחופשת לידה (בעוד חודש) ואני רוצה להכין לתינוקי חלב אם שאוב שמור במקפיא כיוון שאחיו של בעלי יהיה זה שישמור עליו במשך 3 חודשים כאשר נהיה שנינו בעבודה. בעלי טוען שאין זה ראוי בטענה שהוא יכול להגעל ואני טוענת שההמלצה של משרד הבריאות היא לתת חלב אם מינימום חצי שנה וכל המרבה הרי זה מבורך ואין בדעתי כרגע לתת תחליף חלב מכיוון שאני יודעת שאין תחליף לחלב אם באמת. וכל עוד יש לי ואני יכולה אין סיבה שהתינוק לא יקבל.
ובכן שאלתנו היא איך לנהוג במקרה זה. ? (הדוד לא עובד כרגע והוא בן 28 וחצי ושמר על כל ילדיי בחור בוגר ואחראי. )
תודה על המענה.

תשובה

שלום וברכה

אין כל מקום לחשש בזה כלל וכלל.זה הדרך הנכונה לתת חלב אם לתינוק ואין כל סיבה להימנע מזה.

בברכה,

בנימין שמואלי


מתחזקים ומתחזקות, רוצים להתייעץ עם רבני הידברות? שלחו מייל אל tamir@htv.co.il או מלאו פרטים כאן, ונחזור אליכם בהקדם >>
תגיות:חלב אםבייביסיטר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

סט ארכיאולוגיה תנ"כית - הרב זמיר כהן

530לרכישה

מוצרים נוספים

אחת שאלתי 7 - הרב יצחק זילברשטיין

שרשרת ננו אשת חיל ואת עלית על כולנה

אמונה וביטחון - הרב יגאל כהן

ארון הפלא - מושלם לחימום האוכל בשבת

לגימות של השראה - הרב יצחק פנגר

הלכה למעשה - שו"ת בדיני אורח חיים על סדר השולחן ערוך - הרב ירון אשכנזי

לכל המוצרים