הלכות ומנהגים

הופעות חינם וחשש גזל

  • כ"ה כסלו התש"פ 
אא

שאלה

שלום,

אני תושבת בני ברק.
שאלה אם עיריית פתח תקווה מפרסת בעיתון שבאתר של העירייה.
מופעים ופעילות ורושמת עליהם לתושבי פתח תקווה
יתקשר לשאול אם מותר לתושבי בני בר לבוא אז אמרה לי הפקידה לא זה רק לתושבי פתח תקווה.

כשבאים למופעים האלו לשלם על המופע
הם לא שואלים בקופות איזה תושבת אני הם מכניסים מי שמשלמת.
אני הלכתי מספר פעמיים לשם
ולא היה מצב שלא יכניסו תושבים בגלל שלא היה מקום.


האם מותר לי כתושבת בני ברק להיכנס למופעים האלו שעולים כסף??
תודה

תשובה

שלום וברכה

אם בקופות לא שואלים איפא גרים, לא תולים שלטים שהמופע מיועד לתושבי פתח תקוה בלבד ולא מבקשים להזדהות בספח ת"ז, כנראה שלא מקפידים על כך ומותר לבוא מערים אחרות.

בפרסום וכן בטלפון כותבים שמיועד לתושבי פתח תקווה כדי שלא יגיעו כל תושבי גוש דן בהמוניהם, אבל לא נראה שמפקידים על כך

בהצלחה,

בנימין שמואלי.


מתחזקים ומתחזקות, רוצים להתייעץ עם רבני הידברות? שלחו מייל אל tamir@htv.co.il או מלאו פרטים כאן, ונחזור אליכם בהקדם >>
תגיות:גזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

סט ארכיאולוגיה תנ"כית - הרב זמיר כהן

530לרכישה

מוצרים נוספים

אחת שאלתי 7 - הרב יצחק זילברשטיין

שרשרת ננו אשת חיל ואת עלית על כולנה

אמונה וביטחון - הרב יגאל כהן

ארון הפלא - מושלם לחימום האוכל בשבת

לגימות של השראה - הרב יצחק פנגר

הלכה למעשה - שו"ת בדיני אורח חיים על סדר השולחן ערוך - הרב ירון אשכנזי

לכל המוצרים