קיום יחסים עם גויה, כיצד ניתן לכפר?

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

דבר ראשון אני רוצה להודות לכם על האתר..אתם עושים עבודת קודש..בזכות האתר וההרצאות התקרבתי מאוד לדת..אשריכם. עכשיו לשאלתי..יצאתי בעברי עם גויה במשך 3 שנים..אנו פרודים כמעט 4 שנים..מאז אפשר לומר שלא הייתי עם אף אחת..אני כבר כמעט חצי שנה חוזר בתשובה..עם כל מה שכלול בתוך זה..לאחרונה יצא לי לשמוע על ההשלכות הרבות שיש ליחסים אינטימים עם גויה..ועלה בי החשש שאולי מפאת זה יש לי קושי למצוא את זיווגי..חשוב לציין..אני שומר זרע לבטלה..מתחרט על הקשר הזה..ואני משנה כרגע את כל דפוסי חיי בעקבות הדת.משום מה אני מרגיש שיש משהו בקשר הזה שהיה חזק מאוד עבורי שעוצר אותי..ושאלתי היא האם אני אמור לעשות משהו אולי תיקון אני צריך לחשוש מהדבר הזה..

תשובה

שלום רב

אשריך שזכית לעלות בדרך הנכונה, וכידוע, תשובה מכפרת על כל העוונות, גם על העוון החמור והנורא של קיום יחסים עם מי שאיננה יהודיה, שלפי המבואר בתלמוד הגויה שעמה קיים יחסים נקשרת עמו בקשר הדוק כמו כלב הקשור לבעליו.

מאידך, יתכן באמת שבכדי להסיר את הקשר הזה החוסם את המזל יש לעשות תיקון מסויים אצל מי שבקי בדברים אלה. עצתי אמונה שתיגש לבית מדרשו של האדמו"ר הרב יאשיהו פינטו שליט"א בעיר שלך אשדוד, ותגיד לו במילים פשוטות בלי בושה שזכית לחזור בתשובה, ובזמן שלפני כן היו לך יחסים עם גויה, ותשאל אותו מה אפשר לעשות בנידון, ואני משער שאצלו תמצא מנוח לנפשך.

אם משהו לא מסתדר לך, או שאתה זקוק לכך שאני אישית ידבר קודם עם הרב פינטו החזר שאלה חדשה לאתר ואטפל בזה.

בהצלחה - מנשה ישראל


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה