שקר ביחס לחברות בעבר

  • כ"ה אדר א' התשע"ד 
אא

שאלה

היית לי חברה כמה שנים ואז נפרדנו והיא הבהירה לי שזה לתמיד . אחרי כמה ימים הייתי עם מישהי אחרת. לחברה שלי מעבר יש לה קצת רגשות אליי וגם אני מרגיש אליה משהו. האם אני צריך לספר לה על זה או שלא. אני אוהב אותה ורוצה אותה, אבל אם אני יגיד לה היא תפגע ולא תרצה אותי שוב לעולם מה אני צריך לעשות ?

תשובה

שלום

לא מספרים על קשרים קודמים זה לא נוגע אליה ואין בכך שום תועלת. אך אתה בינך לבין עצמך צריך להתיישב בדבר להגיע למסקנה ביחס לקשר הקודם.

מה הפרוש יש לך משהו אליה? המשהו הזה תלוי בך, ואם אתה מפתח קשר חדש זה אומר שאתה מעונין במערכת חדשה שתיהיה טובה בדיוק כמו הקודמת, אתה צריך את אותו משהו להסיר מתודעתך ולהחליט שזהו .

יותר אתה לא חושב על העבר ולא מעורר אותו בשום פעם. ובכלל כדי להיות פחות מהיר ביצירת קשר כל עוד לא השלמת עם ניתוק העבר, תן לזמן להשכיח את שעבר עליך ואז תוכל לצאת לדרך חדשה.


מתחזקים ומתחזקות, רוצים להתייעץ עם רבני הידברות? שלחו מייל אל tamir@htv.co.il או מלאו פרטים כאן, ונחזור אליכם בהקדם >>
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

סט ארכיאולוגיה תנ"כית - הרב זמיר כהן

530לרכישה

מוצרים נוספים

אחת שאלתי 7 - הרב יצחק זילברשטיין

שרשרת ננו אשת חיל ואת עלית על כולנה

אמונה וביטחון - הרב יגאל כהן

ארון הפלא - מושלם לחימום האוכל בשבת

לגימות של השראה - הרב יצחק פנגר

הלכה למעשה - שו"ת בדיני אורח חיים על סדר השולחן ערוך - הרב ירון אשכנזי

לכל המוצרים