זוגיות

אנו נשואים

  • י"ט תמוז התשע"ז
אא

שאלה

אני זו ששאלתי את השאלה על גירושין. מה שקורה, שעכשיו יש רב שמגשר בינינו. וחשבנו שעל כל פשעים תכסה אהבה אבל זה לא כך במציאות. אמנם היה לנו בהתחלה 3 ימים של הי של איפוף רגשות. אבל ביום הרביעי כבר היה לנו פנצ'ר שהיינו צריכים דחוף את הרב שיסדר, ואחרי יומיים היה פיצוץ גדול. שגם הרב נתן לנו שיחות. וביום החמישי כבר לא היה לי כח ורציתי לחזור למה שהייתי ולהמשיך בתביעות ובגט. עד שפתאום הצעתי פשרה. ואז הוא העריך את זה מאוד. אבל אני שואלת. אני יודעת שכל נישואין זה התמודדות. ואני לא יודעת כמה להתמודד. מאוד קשה לי הכל. אני מעדיפה לחזור למצב של להיות לבד בלי התמודדות. מאוד קשה לי שכל שני וחמישי אנו רבים. רציתי שהכל יהיה מסודר והנה אני רואה שאני היא זו שצריכה ללמד אותו לסדר. הוא מוכן, אבל באיזה שהוא שלב הוא אומר זהו, ככה אני. ואני אומרת לו וככה אני, אם זה הולך ראש בראש בסוף יהיה פיצוץ. וכך אני מנבאת את העתיד. אני רוצה לשאול אם באמת אני זו שצריכה לפשר, האם זה נקרא לכבות שריפות, האם זה נקרא לריב. מה אפשר לעשות. איך מתמודדים, קשה לי מאוד. הוא אומר שאני צריכה טיפול והרב אומר לי שנלך לטפל ביחד ואני לא רוצה, אני רוצה כל אחד לחוד. וגם אני לא יודעת עם צריך מטפלת ריגשית או פסיכותרפיסטית. אם אפשר לענות לי על כל השאלות אחד אחד. ברחל ביתך הקטנה. תודה

תשובה

שלום וברכה

אין להתייאש ולפחד מעליות ומורדות כך דרכו של עולם בפרט בעת הליך גישור ובניה מחודשת של הבית שמתאמצים ומנסים לבנות בית יש פיצוצים וירידות אבל לאחר תקופה יחסית קצרה הריווח הוא גדול שהבית עומד על יסודות טובים ושמחה אושר ילווך וההשקעה והמאמץ שווים את הריווח הצפוי בעז"ה.

אם היועץ ממליץ לך ללכת לטיפול, תלכי לטיפול, אין מה להתבייש ומה להרגיש רע, הטיפול יסיע לשניכם להגיע לחיי אושר אמיתיים, לא ספק שעדיף ללכת ביחד ואינני רואה סיבה להתנגד להליכה משותפת, זה הרבה יותר אפקטיבי ויועיל הרב יותר מהליכה יחידנית של כל אחד לחוד.

עלי והצליחי ואשמח לסייע לך עוד,

בנימין שמואלי 


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:זוגיותשלום בית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה