חברה והשקפה

אמיתות ישראל

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

שלום לכבוד הרב יש לי חבר שמשתייך לארגון ´עדי ה"´ ואני נוטה להיכנס איתו לעימותים רבים בקשר לדת שלנו הוא טוען שהעם היהודי שקיים היום זה לא העם היהודי האמיתי אלא שבתקופה של פעם ישו בחר 144000 יהודים שהיום נשארו מהם מערך 8000 שהם לפי טענתו העם היהודי המקורי! השאלה שלי היא איך באמת אפשר לדעת שאנחנו העם היהודי המקורי והידוע שהתנ´ך מדבר עליו ולא איזה חיקוי לעם שהיה פעם ומהם ההוכחות לכך תודה

תשובה

שלום רב,
 
קודם כל אני ממליץ לך לבחור את החברים שלך בקפידה.
"עדי ה" הם נוצרים לכל דבר ועניין. לאחרונה הרבה כתות נוצריות מכנות את עצמן בשמות שונים, כמו "יהודים משיחיים", "עדים" וכו´. הם גם מכנים את ישו בשם "ישוע". כל משחקי המילים הללו נועדו כמובן בכדי להסוות את היותם נוצרים לכל דבר. כת ה"עדים" היא אחת מהכתות הנוצריות היותר קיצוניות, וראוי לכל בר-דעת להתרחק מהם כמו מאש.
 
ועכשיו לקצת היסטוריה:
ישו מעולם לא בחר יהודים, ולמעשה כל העם היהודי דחה אותו בשתי ידיים (זה כולל את חכמי ישראל, את הסנהדרין, וגם את כל פשוטי העם). ה"ברית החדשה" בעצמה מספרת שכל העם דחה את ישו, מלבד "תלמידים" בודדים, דייגים וסנדלרים, אותם ניתן למנות על עשר אצבעות. למעשה הנצרות נוצרה כמאה שנים מאוחר יותר בידי גויים, ולכן הנוצרים גם טבחו יהודים במשך אלפיים שנות גלות.
במקרה שאינך יודע, הנוצרים מאמינים ש"ישוע" הוא אלוהים שעיבר בתולה כדי לרדת בגוף אדם ולההרג בידי בני-אדם. אמונה אלילית זו קיימת בתרבויות אליליות רבות, ואין לה שום קשר ליהדות האמיתית מדורי דורות.
 
אתה שואל מיהם בני העם היהודי מדורי דורות?
ובכן, היהודים הם היחידים השומרים על יהדות אבותם, שומרים על הזהות היהודית, ומעבירים אותה מדור לדור. לנוצרים אין בעיה להתחתן עם גויים ולהתבולל, ולכן אין להם בכלל מושג של "יהדות" ולא ניתן לראותם יהודים כלל.
 
אני מציע לך ללמוד את הנושא לעומק, באמצעות המאמרים הבאים:
 
1) הפרכה פשוטה ומוחלטת נגד הנצרות והאמונה בישו:
שלך בברכה,
דניאל בלס

להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל
rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה