נשים

שמירת נגיעה איפה הגבול?

  • א' אדר ב' התשע"ו
אא

שאלה

שלום לרב, אני חוזרת בתשובה בתחילת דרכי כשנה לקחתי על עצמי בנתיים צניעות שזה כיסוי ראש (אני מוציאה מעט שיער מקדימה ) כי קשה לי לגמריי הכל ולקחתי שבת ברכות השחר לא תמיד מקפידה ולא מתפללת גם שמע ישראל בלילה זה גם קשה לי , אתמול בשעה טובה אחי התחתן הוא דתי זכה לחזור בתשובה מלאה הייתי גם רוצה ככה , אז חזרה לעניין אז בחתונה היו קרובי משפחה שלא ראו אותי שנים וכולם ניגשו וחיבקו ומישהו אמר לי שדודים מותר לא לשמור נגיעה ולחבק ולנשק , אז בין הקרובים היה גם בן דוד של אבי שבא חיבק אותי והחמיא לי על יופיי ונישק נשיקות שאינם היו תמימות בעניי וזה ממש הגעיל אותי אני מרגישה שהחטאתי. ושחטאו נגדי וזממו עליי וההרגשה לא עוזבת אותי , אז אני שואלת אני לא רוצה שחוץ מבעלי ואבא שלי שאך אחד לא יגע בי לעולם יותר אז למי מותר לנגוע ולמי לא כבוד הרב? ואיך אני יוצאת מההרגשה של החטא הזה ושהכפשתי את שם השם כי אני מייצגת אותו כביכול בזה שאני נראית דתייה ובכל זאת נגעו בי בצורה כזאת לא הולמת ממש מגעיל לי !!!!!! ואני לא מספרת לבעלי שלא יכעס ויעשה בלאגן

תשובה

שלום וברכה

אשרייך ואשרי חלקך שזכית לחזור בתשובה ולהתחזק ולהתקרב צעד אחר צעד לבורא עולם, מעלתך כפולה ומכופלת כאשר את לא נחה על זרי הדפנה אלא רוצה ומשתוקקקת להתקרב עוד ועוד ובעז"ה בוודאי תצליחי כי כבר אמרו חכמים הבא להיטהר מסייעין בידו ובוודאי בורא עולם יסייע לך בדרכך הקדושה, תבורכי מפי עליון.

אמת שאנשים מסויימים השתשמו בך בצורה מגעיהל ומכוערת ובעז"ה עד לפעם הבאה תצברי כוחות נוספים ולא תתני לכל גבר שירצה לנשקך וליהנות ממךאכן רק אבא בעל ובן יכול לנשקך. אחים מותרים בנגיעה אבל לא בחיבוקים ונישוקים.

החרטה שלך על חוסר הכוח שלך ועל הקושי שלך להתנגד לאלו שנגעו בך, מכפרת על כל העוונות ובעז"ה בפעת הבאה הדבר לא ישנה.

בהצלחה רבה, בהערכה,

חודש טוב מבורך,

בנימין שמואלי 

 

 


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה