זוגיות

שאלת רב לזיווג

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

שלום רב! יצא לאחרונה שאני יוצאת לדייטים עם חוזרים בתשובה..כשאני בהתלבטות אני כותבת לרב את שמי ושם אימי ואת שם הבחור ואת שם אימו כותבת עליי שאני בחורה מבית דתי ובקצרה לגבי הבחור איתו אני יוצאת והרב פוסל את הבחור ואומר במפורש:"לא מתאים". וגם אם הפגישה האחרונה עם הבחור היתה מוצלחת והרב אמר "לא מתאים".זה בסדר כך להסתמך על הרב הצדיק..(חס וחלילה לא רוצה לפקפק פשוט ישנם אנשים האומרים לי אף רב לא יודע גם הצדיקים זו הרגשה שלך בלב ,ורבנים יכולים רק לברך) אני בבעיה רצינית לא יודעת מה לעשות אינני רוצה להתייאש ח"ו,האם איך שאני פועלת זה בסדר או לא??או שהרב פשוט לא מסמפט קשר של בחורה מבית דתי ובחור שהוא חוזר בתשובה וחשוב לי להבהיר שבכל הדייטים האלו אני כתבתי לרב שהבחור כן נראה לי חיצונית.פשוט רק שיגיד אם זה מתאים או לא.(לפי רוח הקודש שלו.)אשמח אם תתיחסו לשאלה ששאלתי לפני זה מאוד חשוב לי.. תודה רבה על עזרתכם תמי

תשובה

שלום לך

רוב רובם של האומרים על בסיס שמות בלבד את התשובה " לא" הינם מתחזים ואין לסמוך עליהם כלל, אין להאמין בדרך כלל למי שפוסל שידוך רק מחמת השמות, או משהו כזה, אינני יודע מי הוא הרב שאת מתייעצת איתו אבל רוב רובם של רבנים אלו פוסקים ללא לקיחת אחריות לתוצאות של פסיקתם ולא התחשבות באמת בצרכייך.

ישנם מעטים בדור שאכן משמשים ברוח הקודש, והם יודעים אכן הכול ללא בירורים כלל. אם את בטוחה ברוח קדשו של הרב את אולי יכולה לסמוך עליו, אבל רק אם ממש בטוחה במאה אחוז, ללא כל ספק בדבר. עלי והצליחי ובחרי את הטוב בעינייך.

בברכה – בנימין שמואלי


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה