זוגיות

האם לאישה רווקה מותר לללכת עם גבר נשוי?

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

שלום רב! אני אישה בת 27 רווקה ואין לי בן זוג קבוע כבר שנתיים, במהלך 7 השנים האחרנות הרבה מאוד פעמים גברים נשואים מתחילים איתי, בהתחלה הייתי דוחה אותם אך הגיע שלב שהרגשתי שכבר אין לי כוחות להתמודד וגם שרק גברים נשואים התחילו איתי ולא רווקים. אני מתפללת כל בוקר ובכלל גם במהלך היום לקבל זיווג הגון ומתפללת לקב"ה גם שיראה לי את הדרך הנכונה, הטובה והישרה ללכת בה. היום אני מרגישה שלא סתם הקב"ה בחר להוליך אותי במסלול שגם היום אני נמצאת בו, אני בקשר עם גבר נשוי שהוא מאוד עוזר לי ותומך בי מכל הבחינות והדבר לא פוגע במשפחתו וחלילה גם שלא זאת המטרה, אני מרגישה שלא סתם ניפגשנו ושאנחנו צריכים לעבור משהו שיועיל גם לי וגם לו. אך מכיוון שיש ביננו גם יחסים אינטמיים אני מרגישה שאני חוטאת וכל הזמן שקורה לי משהו רע אני חושבת שזה בגלל הקשר איתו. האם עליי להפסיק את הקשר איתו? אני מוכרחה לציין שאני מודה לקב"ה על כל יום שעובר עלי אני שמחה,ומסופקת מחיי אך אם זאת ארצה להקים משפחה משלי ואני חוששת שאולי זה הפוגם העיקרי? אני גם מאוד ניתמכת על ידו ואני מרגישה שאם הוא לא יהיה אז יהיה לי יותר קשה בחיי.

תשובה

שלום וברכה

חטא חמור ביותר הוא זה, ואיסורו איסור כרת, מאחר ואת בנידתך, וקיום יחסים עם גבר נשוי או לא נשוי בנידה הוא איסור כרת רח"ל, וחובה עלייך להפסיק את הקשר לאלתר, זאת מלבד איסור הזנות שגם אם היית טהורה הדבר היה אסור בהחלט.

ברור שחטא זה מעכב מאוד את הצלחתך בחים, וחובה עליך לפרוש מחטא זה לאלתר, וכך תזכי לתקן את החטא בפרישתך מהעוון החמור, ובעזרת ה` כך רק יוטב לך בעז"ה.

התחזקי מאוד ונתקי את הקשר ותזכי בעזרת ה` לשנה טובה ומתוקה ולזיווג הגון במהרה.

בברכה - בנימין שמואלי

להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה