זוגיות

ישנו בחור אשר מצא חן בעיני מאד, נכון לבקש מראש הישיבה שלו להציע לו אותי לשידוך

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

שלום כבוד הרב! ישנו בחור אשר מצא חן בעיני מאד מזה כבר מספר חודשים(אני משתדלת לא לדבר אם בנים ועל כן אין לי גישה אליו באופן אישי-ברוך ה`) אני מאד מאד מאד מעונינת לצאת איתו למטרת נישואין...והבעיה, אם זה בעיה היא שהוא הבחור הוא אח של חברה שלי..וזה מביא אותי לידי חששות לצערי..אני משתדלת להיתפלל המון ולבטוח בה` יתברך...אבל רציתי לשאול אם עלי לפעול בצורה הבאה:לבקש מראש הישיבה שלו להציע לו אותי לשידוך..(הבחור מכיר אותי..ויודע מי אני) למרות המצב שאחותו היא חברה טובה שלי..אבל חלילה שלא יווצר מצב לא נעים...בבקשה אני באמת לא יודעת איך לפעול..האם עלי לבטוח בה` שהכל יקרה בעצמו.או להיקשר לראש ישיבה... תודה רבה מראש!!!

תשובה

שלום וברכה

לא הבנתי מדוע יש בעיה בכך שהבחור הוא אח של חברה שלך, לכאורה הדבר היה אמור לקשר בינכם, ואולי אף להשתמש בחברה שלך כמקשרת בינך לבינו.

אבל אם את סבורה שאי אפשר כדאי שאבא שלך או אח שלך יציע את העניין לפני ראש הישיבה, ואולי אכן מה` יצא הדבר, ותזכו לבנות בית נאמן בישראל.

הכלל הוא שבדברים אלו צריך להיות מעשיים, ולעשות את ההשתדלות המקובלת במגזר שלך, ולא להמתין שהכל יבוא לבד. כך אנו לומדים מן התורה ממה שעשו אבותינו וחכמין לאורך כל הדורות.

בהצלחה - מנשה ישראל

להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה